Hyvää kesää kaikille kakkapöksyille, minä lykkään mörjää housuun. Tilulilulei kaikille hienostoihmisille ja jakkupukukalkkunoille, tilulilulei sinne keskiluokkaiseen kuplaanne, tilulilulei haistakaa pitkä, vetinen sonta kaikki typerät keski-ikäiset, mielikuvituksettomat ja huumorintajuttomat, kuivuneet ja muumioituneet konttoristit!!! Pieris kulkee vellit housuissa ja on vapaa kuin taivaan lintu!!
Typerät vajakit!!
RRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ROTLOTLOTLOT MÖRJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Ajan sontaa housuihin, rallallallallei!!
3
210
Vastaukset
- Anonyymi
Pieris darling
Onko hoopolassasi kunnon ruokaa, että saat kakelluksen perusmateriaalia? Paljon pottuja ja läskisoosia chilillä ja valkosipulilla buustattuna, muutama tuoppi olutta, ni kyä lähtee...
T: Gourmet-Salis - Anonyymi
Pieris, mulla tulee kakellusta yhtenä helminauhana aanuksesta. Kerään ne talteen, ja myyn ametistijalokivinä Espoon Maalaismarkkinoilla.
Huomenna tilaan uuden LearJetin työmatkoille. Sen 10 paikkasen. Nelimootorisena. Stana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214