huomenna sut..
näkisinpä sut..
Näkisinpä sut..
43
976
Vastaukset
- Anonyymi
Nusula Reetan?
- Anonyymi
Ei ollut Nusula Reetta 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut Nusula Reetta 😞
No ei varmaan ole kyllä..
Ap
- Anonyymi
Tällä viikolla ei onnistu 😓
- Anonyymi
Tähän on jo kasvettu parisen vuotta.. ettei aina ..
Ap
- Anonyymi
Toivottavasti yllätyt jos näet 🌞
- Anonyymi
Kuka haluaa nähdä kenet? Missä?
- Anonyymi
Missä päin pitäisi nähdä? Noin suurinpiirtein
- Anonyymi
No kun ollaan etelässä Lapin sijaan, niin sanoisko että semmonen miehenkusema aurajoesta poispäin..
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ollaan etelässä Lapin sijaan, niin sanoisko että semmonen miehenkusema aurajoesta poispäin..
ApAuran sinapin tiedän, mut et onko sinapin mukaan nimetty jokikin? Missä päin Suomea tällainen on, jos on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auran sinapin tiedän, mut et onko sinapin mukaan nimetty jokikin? Missä päin Suomea tällainen on, jos on?
Se on Vantaanjoen sivuhaara. Kerran eräs kaljakelluja eksyi sinne ja tukehtui sinappiin hädissään kun ei löytänyt pois.
Ap
- Anonyymi
Sori mutta söin vahingossa näkymättömyyspulveria.
- Anonyymi
Tää on paha takaisku.. mut jos vahingossa peruutetaan pyllyt yhteen..
Ap
- Anonyymi
Kun on liian kaunis ja liian seksikäs, on liian vaikea. Vaikka niin paljon muutakin.
- Anonyymi
Itseesikö kehut? Olis aika palata maan pinnalle ja hyväksyä tosiasiat!
- Anonyymi
Höpöhöpö ❤️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä jaksat oikeasti tätä muiden teksteissä roikkumista ha joidenkin mystisten tosiasioiden hyväksymisen tarpeesta puhumista? Olisiko kenties omakuvassa joitain vikaa kun näkee jonkun naisen kehumassa itseään. Varmaan on hyvä mieli joka istunnon jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä tosiasiat?
- Anonyymi
No miks ei hän sellainenkin voisi olla.. Ap juuri saapui iltapäivän röistä.. muut täällä keskustelee kiivaasti.. sekös mua naurattaa
- Anonyymi
Jos sama paikka ku ennenkin, niin sopii ;)
- Anonyymi
On se ainoa ja sama paikka kuin viimeksi parisen päivää ennen juhannusta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ainoa ja sama paikka kuin viimeksi parisen päivää ennen juhannusta..
Kaupunki meren rannalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunki meren rannalla?
Ei ole kaupunki sillä tavalla aloitukseen liittyvä..
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kaupunki sillä tavalla aloitukseen liittyvä..
ApHmm, mitähän tämä tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, mitähän tämä tarkoittaa?
Ei ole sillä tavalla oleellista tässä jutskassa.. pitkältiki..
AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sillä tavalla oleellista tässä jutskassa.. pitkältiki..
APAhaa, olet kuitenkin nähnyt hänet ihan livenä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, olet kuitenkin nähnyt hänet ihan livenä?
Kyllä näin ja näin ja näin. En ole vielä ketään nähnyt täällä palstalla eikä ole väliksikään. Kaikenlaisia viestejä täältä lueskelen ja ihan Irl olen lukiessa koko ajan kuten vaikkapa myös txt viestit luen kaikki ihan Irl aina. Siis ihan AINA. Koskaan en ole täällä palstalla missään mikämikä maassa ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin ja näin ja näin. En ole vielä ketään nähnyt täällä palstalla eikä ole väliksikään. Kaikenlaisia viestejä täältä lueskelen ja ihan Irl olen lukiessa koko ajan kuten vaikkapa myös txt viestit luen kaikki ihan Irl aina. Siis ihan AINA. Koskaan en ole täällä palstalla missään mikämikä maassa ollut.
Anteeks, en tarkottanut sitä niin... ilmaisin väärin mitä tarkotin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks, en tarkottanut sitä niin... ilmaisin väärin mitä tarkotin
Noh.. eipäs nyt pillitetä turhaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh.. eipäs nyt pillitetä turhaan :)
Kyl mä nyt pillitän ku kaivattuu ei näy ja kommentitkii menee perceellee :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mä nyt pillitän ku kaivattuu ei näy ja kommentitkii menee perceellee :)
Taasko se rakkaudenjanoisten sankari Kai Wattu on hukassa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko se rakkaudenjanoisten sankari Kai Wattu on hukassa..
Niin taidan olla, samassa hukassa ollut jo kauan
- Anonyymi
Minäkin haluaisin nähdä. Viimeksi nähty vilaukselta 4 päivää sitten
- Anonyymi
Hommaan sinut psykiatriseen hootoon, jos et lopeta tuota pelleilyä toisten tunteilla! Ja tämä on tosi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaan sinut psykiatriseen hootoon, jos et lopeta tuota pelleilyä toisten tunteilla! Ja tämä on tosi!
Jos sen teet, niin olet aika taitava.
- Anonyymi
Sama juttu 💗 yllättäen sivusta tämä. Pakko mainita, kun täällä hermostutaan niin kovin herkästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu 💗 yllättäen sivusta tämä. Pakko mainita, kun täällä hermostutaan niin kovin herkästi.
Hootoon vaan kaakki.. meetooo? nounou :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hootoon vaan kaakki.. meetooo? nounou :)
Ehdottomasti lähdet meidän mukaan sitten hoitoon 🤗
- Anonyymi
Ei mun takki kaipaa neulaa, ei lankaa,
Mutta sielu kaipais seuraa parempaa.
https://youtu.be/UNEk6ZM9m9k
. - Anonyymi
No kuinka kävi, tapasitteko?
Näin sinut vain vilaukselta tänään. Olen vältellyt sinua. Koska ihastuin silloin niin vahvasti, olen pelännyt. Ja kun sunnuntaina näimme ohimennen, se ei tuntunut samalta, koska olin purkanut varauksen akustani huolellisesti. Saatan saada elämäni jatkumaan ilman, että ajattelen sinua jatkuvasti. Meistä ei voi tulla kuitenkaan mitään. Tämä T- miehelle S:ltä. - Anonyymi
Oletko nähnyt häntä?
- Anonyymi
Viimeksi parisen päivää ennen juhannusta.. oli niin kiireinen olevinaan, mitäpä muutakaan..
- Anonyymi
Näitkö
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748