onko ketään joka havaitsee joka päivä niinsanottuja enkelinumerot?
11.11 ja muita numbat
6
184
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuo päivämäärä? Jos, niin kait tiedät, että se on vain keksitty esitystapa. Itse asiassa vielä väärä tapa kun sitä pitää tietyn välein korjata.
Jos kellonaika niin sama juttu.
Eivät siis tarkoita mitään. Toki jos saat niistä viboja niin ihan sama.- Anonyymi
aina joku saa väännettyä jostakin pävämäärästä jonkun uskonnollisen asian hyvässä tai pahassa kun oikeen kenkä hinkkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aina joku saa väännettyä jostakin pävämäärästä jonkun uskonnollisen asian hyvässä tai pahassa kun oikeen kenkä hinkkaa
Laskemalla sopivasti päivän ja kuukauden yhteen (esim. 16 7=22) saa oikean Lottorivin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskemalla sopivasti päivän ja kuukauden yhteen (esim. 16 7=22) saa oikean Lottorivin.
Kyllä, voittoja pukkaa....
- Anonyymi
Minä näen, on 11.11 ja joskus 666 ja 888 ja nyt viimeiseksi unessa kokoajan 313.
Kaikella on kerrottavaa. - Anonyymi
Taikauskoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981400
- 1191325
- 691270
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2601010- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937