Eli mun nimellä ja mun osoitteeseen oli yritetty lähettää huumausaineita Hollannista. Jäivät tullissa kiinni ja sieltä tuli kirje että pitää ottaa yhteyttä. Soitin sinne ja siellä selitettiin että tällainen tosiaan oli löytynyt ja aine on nyt vielä tutkittava. Kuulusteluun pitää sitten kuulemma mennä, kun tutkimus valmistuu.
Itse en todellakaan ole tilannut mitään huumeita eikä minulla ole mitään muutakaan tietoa koko lähetyksestä. En koskaan ole käyttänyt huumeita. En todellakaan ymmärrä miten tällainen on voitu mun nimelle jo osoitteelle lähettää.
Ylimääräistä vaivaa ainakin tulee nyt kuitenkin. Onko tällainen kuinka yleistä, ja voiko tästä pahimmillaan seurata jopa tuomio syyttömänä?
Ahdistaa aika tavalla kun itse kuitenkin elänyt täysin rehellisesti ja lainkuuliaisesti.
Mun osoitteeseen lähetetty huumeita
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269