Hei mulla on työkyvymyyseläke kansaineläke ja takueläke 855.kk veroprosentti 0,% yks verokortti jossa on kansaineläke tulo ja takueläke tulo. Onko teilläkin näin ? Kiitos
Minulla 0%
10
160
Vastaukset
- Anonyymi
70 vuotinen verojen välttely jatkuu. Nyt se palkittaisiin, jos olisi joskus tehnyt töitä. Ellei verojen maksamattomuus ole ehdoton itseisarvo
- Anonyymi
Eläkeläinen käy kaupas ja maksaa veroja kaikista ostoksistaann ja pakollisista laskuista lääkkeistä... Kukaan ei voi veroja välttää
- Anonyymi
Höpö, höpö, oletko kateellinen toisen sairauksille , tai vammalle, tuo ap on työkyvytön.
Odotas vaan , kun vanhenet niin sinäkin voit sairastua vakavasti.
- Anonyymi
Kun saa työeläkettä jonkun verran enemmän niin heti verotetaan 25 %:a.
Sehän on valtava vääryys, kun työeläkkeeseen oikeuttavia tuloja
on jo kerran verotettu ankarasti. Miksi loisia ei veroteta.- Anonyymi
Sosiaalietuuksien verotus on vähän kuin maksaisit itsellesi palkkaa kaupassakäynnistä onista rahoistasi.
- Anonyymi
Samoilla mennään, Rikkaat Eläkeyhtiöt kiittää meitä pitkään työtä tehneitä.
Hienoja rehellisiä ihmisiä Eläkeyhtiöiden johtajina - Anonyymi
Persut ja Kokoomus haluavat vielä laskea verojasi, ettei sinun tarvitse tinkiä autoulustasi eikä miljardöörit köyhdy.
Kyllä sinun keipaa. - Anonyymi
Saat varmaan myös eläkkeensaajan asumistukea jotain 300-400€ ja jotain vammaistukea, koska olet työkyvytön.
- Anonyymi
Verottajan mukaan kun saa kelalta kansaineläkettä ,ja takueläkettä eikä ole muita tuloja niin 0 . tämä ei ole siis työeläke . Siinä on vähennykset niin ihan oikein .jostain tietystä summasta vois lähtee veroa.
- Anonyymi
Sen voi helposti katsoa verottajan taulukosta. Kyllä saa tienata yli tonnin
ennenkuin aletaan verottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269