Hei mulla on työkyvymyyseläke kansaineläke ja takueläke 855.kk veroprosentti 0,% yks verokortti jossa on kansaineläke tulo ja takueläke tulo. Onko teilläkin näin ? Kiitos
Minulla 0%
10
149
Vastaukset
- Anonyymi
70 vuotinen verojen välttely jatkuu. Nyt se palkittaisiin, jos olisi joskus tehnyt töitä. Ellei verojen maksamattomuus ole ehdoton itseisarvo
- Anonyymi
Eläkeläinen käy kaupas ja maksaa veroja kaikista ostoksistaann ja pakollisista laskuista lääkkeistä... Kukaan ei voi veroja välttää
- Anonyymi
Höpö, höpö, oletko kateellinen toisen sairauksille , tai vammalle, tuo ap on työkyvytön.
Odotas vaan , kun vanhenet niin sinäkin voit sairastua vakavasti.
- Anonyymi
Kun saa työeläkettä jonkun verran enemmän niin heti verotetaan 25 %:a.
Sehän on valtava vääryys, kun työeläkkeeseen oikeuttavia tuloja
on jo kerran verotettu ankarasti. Miksi loisia ei veroteta.- Anonyymi
Sosiaalietuuksien verotus on vähän kuin maksaisit itsellesi palkkaa kaupassakäynnistä onista rahoistasi.
- Anonyymi
Samoilla mennään, Rikkaat Eläkeyhtiöt kiittää meitä pitkään työtä tehneitä.
Hienoja rehellisiä ihmisiä Eläkeyhtiöiden johtajina - Anonyymi
Persut ja Kokoomus haluavat vielä laskea verojasi, ettei sinun tarvitse tinkiä autoulustasi eikä miljardöörit köyhdy.
Kyllä sinun keipaa. - Anonyymi
Saat varmaan myös eläkkeensaajan asumistukea jotain 300-400€ ja jotain vammaistukea, koska olet työkyvytön.
- Anonyymi
Verottajan mukaan kun saa kelalta kansaineläkettä ,ja takueläkettä eikä ole muita tuloja niin 0 . tämä ei ole siis työeläke . Siinä on vähennykset niin ihan oikein .jostain tietystä summasta vois lähtee veroa.
- Anonyymi
Sen voi helposti katsoa verottajan taulukosta. Kyllä saa tienata yli tonnin
ennenkuin aletaan verottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih385008Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111635Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50783Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738