Kun mies lähtee baariin juomaan viinaa niin se myös tutustuu naisiin baareissa. Parisuhteen hakeminen on kovaa työtö sekä miehellä että naisella. Mies ja nainen kohtaavat baarissa ja alkavat tutustua toisiinsa.
T: viinamies
Ihmeitä alkaa tapahtua
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on kesäloma ja terasilla istuu väkeä. Tunnelma on hilpeä ja eräässä pöydässä naaraat ovat käynneet levottomiksi. Panen puhelin povariin ja tilaan uuden oluen.
- Anonyymi
En oo kehenkään kenenkä kanssa olen ollut kimpassa, tutustunut baarissa.
Eivät äijät ainakaan minua löydä baarista,
- Anonyymi
En ole koskaan löytänyt kumppani baareista, enkä hakenut tehden kovaa työtä. Parisuhteeseen olen kuitenkin päätynyt. Juo vähemmän ja tee vähemmän "töitä" sen parisuhteen löytymisen eteen, niin onnistaa.
- Anonyymi
Menen terassille parin viikon päästä koska on synttärit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132