Tisut vai pepa vai mikä säväyttää
Kumpi säväyttää enempu
24
83
Vastaukset
Ihmisen persoonallisuus..
- Anonyymi
Eli koko vartalo eli jos vartalo seksukäs niin säväyttää
- Anonyymi
Eli oletko tissi vai peppu tyyppi
Anonyymi kirjoitti:
Eli oletko tissi vai peppu tyyppi
Minua säväyttää se, jos ihminen osaa olla oma itsensä ja viihtyy nahoissaan. Tissestä en perusta, kun olen hetero ja pebat ei ole mun juttuni.
Näin naisena en ole kiinnostunut tisseistä. Omani kun pesen ja piilotan päivittäin, siinä minun kiinnostukseni raja menee.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Näin naisena en ole kiinnostunut tisseistä. Omani kun pesen ja piilotan päivittäin, siinä minun kiinnostukseni raja menee.
Etkös s8nä ole mies ja pujis ja mies joka miehiin menevä mut leikitään et olisit nainen niin etkö halua et mies hyväilisi niitä ja pussailisi ja hyvänä pitäisikin
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minua säväyttää se, jos ihminen osaa olla oma itsensä ja viihtyy nahoissaan. Tissestä en perusta, kun olen hetero ja pebat ei ole mun juttuni.
Et sinä ole nainen edelleenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös s8nä ole mies ja pujis ja mies joka miehiin menevä mut leikitään et olisit nainen niin etkö halua et mies hyväilisi niitä ja pussailisi ja hyvänä pitäisikin
No niin, nyt on multinikkimiehellä keskustelu itsensä kansaa kohdillaan 👍🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, nyt on multinikkimiehellä keskustelu itsensä kansaa kohdillaan 👍🤭
Katsoin samaa 😃
- Anonyymi
Mä en kato tollasii... Luonne on se, joka ratkaisee. Rakastun yleensäluonteeseen ja keskinäiseen kemiaan.
- Anonyymi
Raha on se joka puhuu vai
- Anonyymi
Mä
itkin
taas
tänään.
Sä mursit mut. - Anonyymi
Kumpi tehokkaampi: plasma turret vai anti-matter torpedo?
- Anonyymi
no mattersanoi englantilainen
- Anonyymi
Silmät ja pepa
- Anonyymi
HAMPAAT! hampaista ja kaloista taidankin tuijotella muistaakseni jossain on aika kova tiikerihai-elokuva: tintorera: https://en.wikipedia.org/wiki/Tintorera
On hampaat ja no tiikerihai syö nuoria miehiä, miten joku laulukin meni, vanha laulu, tiikerihai syö kaikkea minkä näkee... - Anonyymi
Ulkonäössä ensimmäiseksi terhakkaasti pullottava kamelinvarvas. Senhän jokainen miespuolinen henkilö todistetusti ensimmäiseksi katsoo. Sitten muu noin yleisesti ja jos niin sattuu käymään (ei muuten satu minulle!), että puheisiin pääsee, niin koko persoonallisuus.
Toteaa Lerppu-Erkki 80 v Diabetes Mellitus 2 = Impotenssi. Peppu.
Olen tällä palstalla kertonut suoraan, että kaiken eniten ULKONÄÖSSÄ säväyttävät naisen sukupuolielimet. Ne ovat kaikkein kauneimmat, mutta palstafeministit ovat saaneet suorastaan raivarin, kun joku sellaista kehtaa sanoa.
Nimittelevät pervoksi ja muilla halveksivilla nimillä. Palstafeministien kaunein on luultavasti yhtä nätti, mutta luonne on turn-off. HERTTAINEN luonne on kuitenkin kaikkein tärkein. 🌹👀- Anonyymi
Voit toki demokratioissasi olla ihan rauhassa mitä pervertikompi olet. Kampikaan ei paljon voita.
- Anonyymi
Vastaus on ihminen. Jokasella on peppu ja tissit, kokoeroja vaan ja muotoeroja.
Kyllähän peppua on mukavampi leipoa
- Anonyymi
Yleisesti ottaen silmää miellyttäviä naisia on paljon, mutta vähän sisimpää koskettavia.
AV - Anonyymi
Tisuissa on hyvää kun niissä on nännit.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906