Että odotat turhaan kosintaa mieheltäsi?
Voiko käydä niin
7
104
Vastaukset
- Anonyymi
Jos mies on rauhallinen, harkitsevainen tyyppi Varsinais-Suomesta, niin kosintaa voi joutua odottamaan kauan.
J.S.V. Kosintaa ei entisessä mielessä ole olemassa, koska YHDESSÄ tullaan yhteiseen tulokseen, onko edellytyksiä yhdessäololle ja molemminpuolista halua avioliittoon.
Jos sen lisäksi on kosinta, se on vain rituaalin mukainen toimi, ilman enää kosinnan merkitystä. Rituaali aktuaalistaa ja tekee toisillekin tiettäväksi yhteisen sopimuksen. 🌹👀- Anonyymi
Minä en kosi. Nainen ehkä jättää minut koska en kosi.
- Anonyymi
Kyllä tuo tietää, etten halua naimisiin.
En odota kosintaa, eikä hän kosi. Asia on jo aikapäiviä sitten sovittu, että avoparina eletään ja ilman sormuksia mennää.
Siinä oli jotain lainsäädännöllisiä etuja, miksi ajauduin naimisiin.
Vaimo taas halusi kunnon sukujuhlat, eikä jaksanut enää odottaa.
Sitten mun oli pakko kosia.- Anonyymi
Ei voiole. Pari on kosinut ja mä olen kieltäytynyt kohteliaasti. Haluan miehen, joka ei kaipaa avioliittoa, vaan viihtyy avona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081