Keskusteluissa viitataan toisinaan palstafeministeihin. Keitä he oikein ovat? Jos olet palstafeministi, vastaa tähän viestiin. Tavalliset normifeministit älkööt vaivautuko. Ja jos vaan viitsit, niin kertoisitko mikä sinusta tekee palstafeministin? Kiitos.
Palstafeministit ilmoittautukoon tähän
5
93
Vastaukset
Odotellessamme palstafeministien vastausta voinen lausua oman tekemäni erottelun.
Harhaluuloinen, satuileva ja mahdollisesti maaninen henkilö ei voi saada niin runsasta esiintymistä aikaan muiden feministien joukossa.
Hänhän on käyttänyt erikoista kieltänsä ja esiintynyt paljon, eivätkä palstafeministit ole inahtaneetkaan. Nyt hänen esiintymisensä on niin runsasta, että on epäiltävä myös maniaa. 🌹👀- Anonyymi
On ilmiselvää, että sinä kuvittelet usean henkilön yhdeksi "harhaiseksi". Olet huudellut tuotateoriaasi usein mm. minun kirjoituksiani kohtaan. Olen kuitenkin ollut viimeisen viikon kokonaan poissa minkään laitteiden äärestä ja kotiuduin myöhään eilen illalla. Minun tekstejäni ei siis ole esiintynyt nyt erityisen runsaasti, vaan niitä ei ole ollut yhtään.
- Anonyymi
Minä olen palstafeministi! 💪
Minusta tekee feministin se, että meikkaan, omistan pitkät hiukset ja pidän naisellisista vaatteista. Ostin juuri kesäisen kukkamekon. Aikaisemmin hankin tyylikkään kesähatun ja sandaalit. Jos laitan ne kaikki kerralla ylleni -- mekon, hatun ja sandaalit -- näytän aivan feministiltä.
Olen feministi myös, koska minulla ei ole mitään miehiä vastaan. Miehet ovat kauniita sieluja siinä missä naisetkin, eikä ketään ihmistä saa kohdella huonosti.
Palstafeministin minusta tekee se, etteivät palstalla kirjoittavat ihmiset voi nähdä minua, sillä jos he näkisivät minut, he tietäisivät heti, että minä olen feministi. He tietäisivät sen siitä, ettei minulla ole omaa palstaa. Minulla on asunto-osakkeita.
🦄 - Anonyymi
Olen feministi, en tiedä mikä on palstafeministi. Olen myös mies.
- Anonyymi
Olen feministi ja käyn palstalla kirjoittelemassa, joten oletan olevani palstafeministi. En tosin tiedä miten palstafeministiys sen kummemmin minussa ilmenee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955