En halua osallistua saksalaisten kaasulaskun maksamiseen

Anonyymi

Näin suomalaisena veronmaksajana ilmoitan, etten halua maksaa saksalaisten kaasulaskuja. Hoitakoot itse kun ovat ongelmansa aiheuttaneetkin.

11

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saksalaiset ja monet muutkin ovat sotkeutuneet vihreiden valheisiin siitä, mikä on ilmastoystävällistä energiaa. Venäjän kaasutellisuus on tukenut vihreitä, jotta nämä puhuisivat kaasun puolesta ilmaston hyväksi. Poliitikoilta on unohtunut se asia, että kriisitilanteessa on tärkeää oma energia- ja ruokaomavaraisuus. Vihreä valhe on aiheuttanut suuren vahingon, joka saattaa käydä veronmaksajain kukkarolla Suomessakin.

• Anonyymi

En minäkään. Saatanan lapinpolttajat voivat puolestani paleltua parakkeihinsa.

• Anonyymi

Elähän isottele. Onko mahtavan tuntuista puhua lapin polttajista? Mitä Suomi oisi tehnyt vastaavassa tilanteessa kun vihollinen ajaa takaa. Miksi suomalaiset polttivat Suomussalmen kirkonkylän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elähän isottele. Onko mahtavan tuntuista puhua lapin polttajista? Mitä Suomi oisi tehnyt vastaavassa tilanteessa kun vihollinen ajaa takaa. Miksi suomalaiset polttivat Suomussalmen kirkonkylän?

Elähän hypi silmille. saksalaiset polttivat Lapin ja Juutalaiset, jokaisen nykyään elossa olevan saksalaisen isovanhemmat ovat osallistuneet joukkotuhoon. Häpeä itseäsi!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elähän hypi silmille. saksalaiset polttivat Lapin ja Juutalaiset, jokaisen nykyään elossa olevan saksalaisen isovanhemmat ovat osallistuneet joukkotuhoon. Häpeä itseäsi!!!

Höpö höpö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö

äitisi oli höpö höpö kun sinut sai ja isäs on vieläkin:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

äitisi oli höpö höpö kun sinut sai ja isäs on vieläkin:)

Niin varmaan. Kuinka omalta kohaltasi.
        Minun ei tavii lietsoa vihaa ja kaunaa nykyin elossa olevia saksalaisia kohtaan joilla ei ole mitään osuutta aikaisempiin tapahtumiin. Kaikki sen tajuaa, ettei sillä mihään voita. Se tuo tuulimyllykauna saa kaikkea lietsontaa aikaan.

• Anonyymi

Tuota asiaa haluaako maksaa, ei kommunisti paltamolaisilta kysellä.

• Anonyymi

Lällällällälläälää, kysytäänpäs :) Enkä maksa :D Revi siitä, natsiporsas <3

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe