Oon 15v tyttö ja oon aatellu et yrittäisin päästä valmennusryhmään tanssis, mutta mun vanhemmil ei oo käytettävis 1500e aina kerran puolessa vuodessa. Tohon on sisälletty tuntien, maholliset kisamatkojen ja -asujen hinnat. en oo ihan varma niist hinnoist ja välillä ne saattaa olla vähemmän välil enemmän nii heitin jonkun arvion. Mun vanhemmat vois maksaa tosta varmaan noin 400e joten mun maksettavaks jäis kuitenkin viel noin 1100e. Eli mistä voin saada ton verran rahaa kaks kertaa vuodessa? Oon jo päättäny et joululahjat ja synttärilahjat on rahaa jotka menee 100% tohon ja jos jostai saan ns muuten vaa rahaa esim jos nyt joku sattuu vaa haluu anataa(epätodennäköstä mut ompahan joku esimerkki) nii laitan siit aina 10-20% säästöön tanssii varten. Ja aion sit myös hakee kesätöihin ens kesänä koska siihen menee muutenki varmaan ainakin vuosi, et valmennus ryhmiin on seuraavat haut, koska ne on just nyt täynnä siel mis harrastan. Mut mitä teen sit kun oon siel valmennusryhmäs ja treenei voi olla kesälläkin eli en voi käydä kesätöissä ja saada sielt melkeen kaiken tarvittavan rahan seuraavaks syksyks?
1500e puolessa vuodessa jatkuvasti?
Anonyymi
0
145
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738