Unohdin perkules eilen illalla loihtimani tomaatti-linssi-papukeiton pöydälle yöksi =( Tohtiiko sitä enää syödä laisinkaan, miten tommonen sapuska happanee huoneenlämmössä? Oli siis jotain 7-8 tuntia jäähtymisen jälkeen pöydällä. Kiitos vastauksista!
Yön yli pöydälle unohtunut keitto...
8
4257
Vastaukset
- Paavo
unohdin joulukinkun kellariin vuodeksi, kai se vielä menee seuraavana jouluna?
(hyviä kysymyksiä!) - Kokki
En söis mistään hinnasta!Sillä ripulihan siitä varmasti tulee!
- Anonyymi
Ei se mikskään ole mennyt, lämmitä vaan. Ei muuta kuin ääntä kohti.
- minusta voi
syödä,KUNHAN ensin kiehutat ko. keitoksen kunnollaa ja annat kiehua kunnolla 5 min..
- Pärisyttelijä
Riippuu ihan siitä, miten sietokykyinen maha sulla on. Ite voin syödä pilalle mennyttäkin ruokaa, kun ei ole aiemminkaan tullut oireita sellasesta. Toisilla maha menee sekasin tuoreestakin ruuasta =D
Maito/lihapohjasia ruokia en menis kyllä syömään, jos ovat olleet kauan pöydällä. - mamma
Kyllä ruuasta yleensä näkee, jos ei ole syömäkelpoista. Jos ei ole alkanut happanemaan, niin haista ja maista. Jos ei näössä eikä maussa ole mitään vikaa, niin kelpaa ruuaksi.
- Riina
Ei ollut näössä ja maussa mitään suurempaa häikkää. Kiehautinpa silti muutaman minuutin. Ihan mainiolta maistui minulle ja avokille. Ei mitään vatsanväänteitä. Liharuokaa en minäkään olisi mennyt enää nauttimaan, silläpä juuri kyselin kun tuo on ihan kasvista... Kiitos kaikille vastaajille ja erityisesti tuolle turhan näsäviisaalle joulukinkku-pellelle!! ;P
- Anonyymi
kalaa en itse söisi jos olisin unohtanut yön yli keittiön pöydälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813