Olin tänään tyttöystävän sukulaisen juhlissa eikä ollut edes viinatarjoilua. Voi että että oli tylsää meinasin nukahtaa.
Oi voi sentään
13
124
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa ottaa kunnon pohjat ennen kuin lähtee toisten juhliin.
Koskaan ei tiedä onko niillä riittävästi viinaa.
Kerran mulle kävi hassusti kun olin juhlien ainut päihtynyt. - Anonyymi
Joo pitää juoda ennen juhlia jo ja ottaa taskumatti povitaskuun mukaan. Sukulaisissa on aina tylsiä juhlia.
- Anonyymi
Mieluummin kahvi-termosmuki povitaskuun siltä varalta, jos siellä ei tarjota kahvia.
Kahvimies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin kahvi-termosmuki povitaskuun siltä varalta, jos siellä ei tarjota kahvia.
KahvimiesSuomessa melkein kaikissa kodeissa tarjotaan kahvia.
- Anonyymi
Juhlat voi olla tylsät jos ei tarjota viinaa. Välttelen juhli joihin kutsutaan.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla bileissä viihtyy. Jos ei ole viinaa niin voi nukahtaa sohvalle ja silloin on tylsää. Kannattaa ottaa ainakin olutta itse mukaan bileisiin , kylmälaukku täyteen olutta niin sukulaisten juhlissa viihtyy paremmin.
T: viinamies - Anonyymi
Todella hyvä juttu. Kakkukahvit on parasta juhlaa ☕🍰.
- Sheena - Anonyymi
Otan osaa.
Tulee vaikutelma, että tyttöystävällä on järkeviä sukulaisia.
- Anonyymi
Nimenomaan. Tyttöystävän poikakaveri taas on erittäin kyseenalainen hamutessaan sukujuhlista pelkkää viinaa. Eipä ole kovin ihmisiä kunnioittavaa toimintaa ei. Toivottavasti tyttöystävä älyää erota.
- Anonyymi
Alkoholisti ei pöytätapoja kumarra,kun kurkkua kuivaa.
- Anonyymi
Oletko outo ja kummallinen, kuten metsästysseuranpapat :D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132