Onko kerrostalossa hyvä vai paha asia kun parvekkeilla kuivataan jatkuvasti pyykkiä ja monellakin parvekkeella 3-4 päivässä. Mitä se vaikuttaa rakenteisiin
Pyykkien kuivatus
4
74
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö sulla muuta tekemistä ole kuin vahtia naapureiden pyykkien kuivatusta? HANKI ELÄMÄ KYYLÄ
- Anonyymi
Ajattelinkin nyt sitä että kun on asunnon ostanut niin kannattaa siitä pitää hyvää huolta. Ja vuokra asunnosta vielä parempaa ettei joudu korvauksiin.
Ja kun pihalla on kuitenkin pyykkinaru ja sittenonpyykin kuivaushuone, mut ihmiset taitaa tulla niin laiskaksi ettei viitti kävellä pyykkinaruille
- Anonyymi
Turmelee rakenteet,kohta talot mätänee pystyyn
- Anonyymi
Nimenomaan näin ja siksi ehdottomasti kuivattava sähköllä kuivausrummussa, kuivauskaapissa ja mitä niitä nyt onkin!
Oikeesti... ei tietenkään! Mä en ymmärrä - tai no, jokuhan tälläkin bisnestä tekee - tätä puhetta pyykkien kuivatuksen haitallisuudesta rakenteille. Mulla ei ole mahdollisuuttakaan muuhun kuin ilmakuivaukseen. Kesät terassilla ja muu aika sisällä kuivatustelineessä eikä ole mitään ongelmia. Hyvä vaan talvella saada lisäkosteutta ilmaan. En kyllä rumpua käyttäskään vakituiseen mut joissain tilanteissa se olisi melkein välttämätön.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319