Silikonitisseissä on täytettä, kuollutta painolastia joka ei saa tissejä liikkumaan paljon.
Luonnolliset ovat eläväisemmät, hyllyvät enemmän joka suuntaan. Laskeutuvat kauniisti makuulla. Roikkuvat kutsuvasti koira-asennossa. Piilottavat tissiseksissä kalun tehokkaasti sisäänsä.
Pidän luonnollisista tisseistä enemmän kuin silikonitisseistä
7
1247
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän tämä kohdennettu ja tarkkaan nimetty haku tarkoittaa taas!?
Nythän on niin että sukupuolen maininta erikseen haussanne on tasa-arvoisen kohtelun loukkaamista!
Myös me homot, lesbot, muusukupuoliset, transvestiitit, ja transseksuaslit ja biukot olemme olemassa ja oikeutettuja tasavertaiseen kumppanuuteen ja seksin hakuun kanssanne!
Muistakaa tämä tällä ym. palstoilla seuraavan kerran! Ok?
😏😲😔- Anonyymi
Missä tuossa sukupuoli mainitaa?
Silikonit kieltämättä eivät liiku, ovat kuin kuplat ja tuntuvat vähän oudolta. - Anonyymi
Missä tuossa mainitaan miehet, henkilöt, naiset, jotka ovat oikeutettuja tasavertaiseen kumppanuuteen!
Muista se! - Anonyymi
minä ainakin annan peppua kaikille oli se mies tai nainen
- Anonyymi
luonnollisissa tisseissä on aina kauniit nännit oli kuppi koko mikä hyvänsä 75b on hyvä
- Anonyymi
Niin myös minä ja kaikki ruokaisena ladyboysien ja tv /cd yms pienet luonnolliset rinnat ovat parhaat , kuten huulien kasvattaminen,, inhoa,,,silikooni kuuluu kylppäriin....
- Anonyymi
myös oikeitten rintojen nännit on paljon herkemmät
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738