Käryn haju

Anonyymi

Mikäköhän ihme voi olla ku viimesinä kertoina auton käynnistäny tullu hetkeksi käryn haju ja vähän enemmän savua putkesta puhaltaa mut hetken päästä ei enää haise eikä savuta? Vasta alkanu tätä tekemään. Käynnistys ei muutenkaan ole tässä normaali, hetken inisee ennen ku käynnistyy. Voiko tämmöset johtua sytytystulpista vai mikä lienee

- Ei niin ilonen BMWn omistaja

6

254

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka onkin riitaa haastava keksitty trolli aloitus niin voin kertoa, että ihan normaalia tuossa merkissä.

• Anonyymi

Ei olis ihme 😂

• Anonyymi

onko se käryn haju paskan hajuista vai miltä se käry haisee?mikä seillä inisee ennen ku käynnistyy?ei johdu sytytystulpista.

• Anonyymi

Semmonen paska käryn haju ja bensa haisee. Sen kans oon nyt huomannu et kuluttaa ku juna nykyää. Joskus luin et vois liittyä bensapumppuun? En siitä ininästä tiä starttaa vaan vähä paskasti, voisko sekinsit liittyä jotenki samaan hommaan vai olisko vaan paska akku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmonen paska käryn haju ja bensa haisee. Sen kans oon nyt huomannu et kuluttaa ku juna nykyää. Joskus luin et vois liittyä bensapumppuun? En siitä ininästä tiä starttaa vaan vähä paskasti, voisko sekinsit liittyä jotenki samaan hommaan vai olisko vaan paska akku

Kaikkein tyhmintä on arvailla ja ihmetellä asiaa ja aika ja auton käyttäminen yleensä vain pahentaa asiaa ja voi rikkoa jotain lisää ja tulla todella kalliiksi.
        Vie poika se autosi korjaamolle tutkimuksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkein tyhmintä on arvailla ja ihmetellä asiaa ja aika ja auton käyttäminen yleensä vain pahentaa asiaa ja voi rikkoa jotain lisää ja tulla todella kalliiksi.
        Vie poika se autosi korjaamolle tutkimuksiin.

Juu aikaa yrittänykki saada, pitää vissiin kauemmas tämä kuitenki ajella ku yhellä menis muutaman kk päähän ja toinen lähellä oleva ei edes halua yrittää :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe