Naapuri on virittänyt parvekkeen leveyden kokoisen verhon parvekkeelleen. Verhon alareunaan on laitettu lauta mukamas painoksi , mutta eipä ole hyötyä moisesta. Kun tuulee, niin verho hulmuaa pitkin parveketta samalla lauta lyöden ympäri seiniä ja kaiteita. Naapuri on paikalla ajoittain, niin ehkei se häiritse häntä. Välinpitämätöntä toimintaa, ei huomioi yhtään naapureitaan. No, tuo naapuri ei vaikuta älynjättiläiseltä muutenkaan. A N Paraisilta.
Naapurin parvekkeelle virittämä verho.
Anonyymi
4
130
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavati tällaisiä tapauksia löytyy. Minä minä tyyppejä ovat tuollaiset.
- Anonyymi
Kyllä harmittaa tuollaiset verhojen virittäjät kun ei enää näe kiikareilla asuntoon!
- Anonyymi
Ei tuo verho häiritse varmaankaan muuten kuin äänihaitalla. Ehkä olisi hyvä osata lukea, ennen kuin kommentoi mitään. Kyttäämisestä aloittaja maininnut mitään. 😂😂😂
- Anonyymi
Käy kieltämässä. Verhot on epäillyttävät, joku rikollinen ja piilottelee saalista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856