Kukkakauppa ja Leirintäalue

Anonyymi

On enemmän kuin hyvä, että Sysmästä löytyy vielä nuoria yrittäjähenkisiä ihmisiä. Ilman heitä Sysmä kuihtuu ja lopulta kuolee omaan mahdottomuuteensa.

Älkäämme nyt tällä palstalla kirjoittamalla tai muutoinkaan somessa öyhöttämällä vaikeuttako heidän liiketoimintaansa syyttäsuotta vaan koitetaan kukin parhaan kykyjemme mukaan kannustaa ja kannattaa heidän liiketointaan.

Jos on jotain aihetta kritiikkiin niin antakaa se suoraan asianomaiselle taholle.

12

1513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaset jeesustelut sieltä, kai täällä kaikille saa antaa kritiikkiä eikä vaan tietyille henkilöille. Vai mites se tasa arvo, mulle aivan v*tun sama minkä ikäset yrittäjät täällä toimii kunhan palvelut pelaa, parempi kokemus kokeneemmilla yrittäjillä. Ärsyttää muutenkin toi ”nuoriyrittäjä”-kortti joka pitää aina ottaa esiin kun vähän tulee palautetta ja sitten itketään puskaradioon ja kappas vaan koko kylän sympatiat puolelle ansaittu,,.

• Anonyymi

Taijat asuva kirkonkylässä🤔

• Anonyymi

No just joo

• Anonyymi

Tää on NIIN helppoa huudella nimettömänä palstalla mielipiteitänsä kun ei ole munaa nimellänsä antaa kritiikkiä, koskee myös minua.

• Anonyymi

Se on vaan hyvä , että voi nimettömänä huudella näin pienessä kylässä tulee helposti leimatuksi ja juorut levii äkkiä !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1811
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1591
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1569
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1513
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1427
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      277
      1206
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1070
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1012
    Aihe