Työvaatteet ja raskaus

Anonyymi

Meillä on töissä sellaiset napilliset paidat, joustoa ei ole paljoa. Ajatuksena onkin että joudun jo melko varhain pyytämään isompaa kokoa. Normaalisti raskaudesta pitää ilmoittaa esimiehelle viimeistään 2kk(vk 24?) ennen kuin jää pois töistä. Omassa tilaantessa joudun ilmeisesti ilmoittamaan aiemmin. Mitä mieltä siitä että esimerkiksi laitan esimiehelle s-postia viikolla 14 ja ilmoitan milloin jään pois? Siitä pari päivää ja työnohjaajalle tekstari että olisi tarvetta 3 kokoa isommille paidoille? Eli olettaisin että tieto on levinnyt. Raskaushousut kai voisin itsekin hankkia niin ainakin on mittojen mukaan.

5

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse ilmoitin jo että jään viimeistään raskausajan takia pois töistä lokakuun alussa, jos en aiemmin joudu sairaslomaa hakemaan. Reilummin kokoisia paitoja ja housuja pyysin, ja niitä heti annettiin.

• Anonyymi

Missä vaiheessa pyysit isompia vaatteita ja keneltä? Sanoitko että tarvitset koon x vaatteita mutta et enempää avannut syytä? Meillä hoidetaan suurin osa asioista(esim just työvaatteiden tilaus) työnohjaajan kanssa, mutta tarvitseeko hänelle sanoa syytä jos olisin jo esimiehelle kertonut?

• Anonyymi

Minulla olisi siis laskettu aika lokakuun lopussa, mutta saa nähdä miten kauan jaksan. Jos kuun alussa alkaa saamaan raskaus rahaa, heti perään pitää ainakin vanhempainraha alkaa. Muuten tulee katko väliin jolta ajalta ei makseta.

• Anonyymi

Esimies etsi vähän isompia housuja, ja uusia paitoja, ja osa on XL koon tosi reiluja, kun vanhat oli ihan kuluneita jo. Ohjaaja lähinnä tuo vaatteita jos esimies ei jouda, ja kentällä aina jompi kumpi liikkeellä on. Jos ei löydy kaapista, niin silloin tilataan kerralla enemmän muillekin, koska toimitus kulut on aika kovat.

• Anonyymi

Sanoin jo ennen raskautta työvaatteita tarvitsevani, ja lisää saan jos ei muuten pärjää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe