Ihanaa, mun syksyn iltapäivät on pelastettu!
Sain Ylen chattirobotilta tiedon, että Milanon naisten paratiisi jatkuu uusilla jaksoilla 19.9. Yle Teema Femillä. Olen odottanut tätä tietoa kuin kuuta nousevaa, sen jälkeen kun sarja jäi tauolle maaliskuussa 2022!
Milanon naisten paratiisi jatkuu!
9
9676
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, samoin olen odottanut 👍
- Anonyymi
EIhän sitä pysty edes katsoa. kauheeta paskaa...
- Anonyymi
Ehkä ongelma on oma makusi... Toisekseen voithan jättää sen katsomatta ja katsella vaikka jotakin jääkiekkoa tai muuta hiihtelyä.
- Anonyymi
Ei taida uusinta kautta Suomessa nähdä, kun Yle hassaa rahat esim. sellaiseen sontaan kuin Persaukiset. Miksi kukaan ei järjestä yhteistä postituskampanjaa, jossa vaadittaisiin sarjan uusimman kauden esittämistä? Olen siitä jo oman osani tehnyt heti, kun kuulin suunnitelmista jättää meidät pähkäilemään, miten kaikki jatkuu. Eivätkä kaikki pysty/halua katsoa jotain tekstitöntä sarjaa netistä.
Nyt näppikset kuumiksi ja vaatikaa rahoillemme kunnon vastinetta!- Anonyymi
Kaudet 7 ja 8 esitykseen. KIITOS
Ainut katsottava sarja tv:stä tällä hetkellä.
- Anonyymi
Milanon naisten paratiisi kaudet 7 ja 8 heti katsottaviksi
- Anonyymi
Samoin olen odottanut. Mahtavaa!
- Anonyymi
Ei ilmeiseti tulee uusia kausia. Ikävää sarja jää siis kesken
- Anonyymi
Ei jatku ei.. tylsää että YLE nyt lapsellisesti lopettaa niitä ohjelmia, joita ihmiset oikeasti katsovat... Milanon naisten paratiisi jäi niin hyvään kohtaan! :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239