Korona kaikkein tarttuvimmillaan koko pandemian aikana ja oloneuvokset ovat lähdössä päivämatkalle Tallinnaan. On kyllä järki kadonnut matkan suunnittelijoilta. Sitä on ruvettu näköjään pelaamaan venäläistä rulettia matkan kiilto silmissä. Eihän se tartu linja-autossa meno/paluu, eikä laivamatkalla meno/ paluu, eikä Tallinnassa eihän. Kun on 4 kertaa rokotettu, niin eihän se tartu eihän.
Haminan oloneuvoksilla menee lujaa
7
823
Vastaukset
- Anonyymi
sulla menee päässä aika huonosti
- Anonyymi
Satutko olemaan matkan suunnittelija, kun noin kolahti.
- Anonyymi
Taidat olla joko kateellinen tai mikä mättää. Menisit itsekkin Tallinnaan.
- Anonyymi
Ilmeisesti olet lipun jo tilannut kyseiselle koronamatkalle. Menen ennemmin Kannusjärvellä olevalle mökille, kun ottaisin riskin kyseisestä rulettinatkasta.
- Anonyymi
Ootko sittenkin Virolahdelta kun koronapelko on hysteerisellä tasolla
- Anonyymi
9 päivää sitten tultiin Tallinnasta, sieltä tai laivamatkalta saatiin korona. Nyt vaimo siinä kunnossa, että kohta on sairaalaan lähtö, kova kuume kurkku kipeä mikään ei maistu hyvä kun vessan pääsee itse. Itse makasin 3 pv sängyssä ja tauti ohi. Ei varmasti olisi lähdetty matkalle jos olisi tidetty seuraukset. Eikä 4 rokotetta auttanut, tauti tuli silti.
- Anonyymi
Jos olet saanut 4 rokotetta, niin satavarmasti ei ole korona.
Onko alavatsakipua ja tiputteluvuotoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096