Voiko kehitysvammaisen haastaa oikeuteen kunnianloukkauksesta? Kohtaan työssäni henkistä väkivaltaa, haukkumista, syyttelyä ja arvostelua. Lähinnä kuulen seuraavia kommentteja. Olet tyhmä joka ei tiedä mistään, sun pitäs laihduttaa, olen kuulema kehitysvammainen apina ja idiootti, kana-aivo. Pahinta on kun uhkaa lyödä puukolla suoraan rintaan. Nämä kaikki ihmiseltä joka itse kehitysvammainen. Palvelutalossa asuu ja siellä tiedetään nämä asiat. En tiedä mitä tekisin, ei noihin suhtaudu kukaan huumorilla vaikka itse tapaus kuittaa ne sanoen vitsi vitsi.
Vahvasti harkinnassa
Anonyymi
3
156
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa hankkia sille siirto mielisairaalan suljetulle osastolle.
- Anonyymi
Vaaliala osaa arvioida asiakkaan
Kunnon jos on aihetta Hannele L
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309