hallooo, onko ketään kuulolla

oisko jollaki sanomista mulleki---oon vain ihan ihana ihiminen

11

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vain kuuntelen helekutin vanhoja biisejä ja kyllä tietenki tiiän kaikki hyvät suomalaiset , jotka nousee radion soittolistoille,,heti

• juu ihan hyvä alotus , mut ehkä me täälä puhutaan ihan kahenkeskisesti,,,mut hyväpä niin ,,,ei tule kylillä turhia juoruja(ja kaikkea muuta ikävää)

• Olekkos mitä tänhän teheny,,,mie en sen kummempaa ku pottuja hain maalta ja mansikat keräsin ja,,,,,,kirvasin mielessäni ku en menny mustikkaan,,

• juu vähän sama mullaki,,mutku menin ottamaan ölökyt,,,otitko sie tänhän,,,älä sit yritä valehella,,mie kohta tunnen sinut?

• ENHÄN MIE herranen aika ossaa ryypätä...

• kylläpä ny en usko sinua,,äänestä kuulen et olet ottanu??

• pikanälli

se on varmaan minun ääni vähän huono ku on ollu kahia yskä,,,ja ei ole ku pieniä palasia nuo onnet,,,eli yskä tullee yksin nukkuessa,,

• juu ,,,mut mut tuntuu et pälli on päishän,,,ootko,,,voit kertoa ei meitä kukaan kuule?

• no en ainakaan ole ryypänny,,,kohtuella olen lusikoinu kossua,,,,mut en ole juonu,,,ja se on varma

• no onko sulla menoa tänä yönä minnekhän muualle ku pohjantähden alle,,,arvelin sinne kohta lähtiä,,tuletkos matkhan,,,mulla on sytöt matkassa jos haluat lähtiä matkhan? lähekkö?

• oi sinua ,,,,kauan piti yrittää,,,totta vishin mie tulen matkhan ja imekkö mie tiesin että sinhun voi luottaa,,,vishinki,,,tai jos menhän ensin uihman ,,niin sitte katothan olekkos hyvä uihman,,,hehehhhehhhee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1821
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1579
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1523
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1437
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      277
      1206
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1080
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1022
    Aihe