kun syksy tulee. Ihanaa, nyt voi taas reimumielin mennä kaupungille ja päästää mies sinne yksin. Onneksi jädeä sai kaupastakin ja halvemmalla. On surullista kunnaikoset valtaa kesällä ätskikioskin, siellä ne iskee varattuja miehiä hiprakassa ja lirkuttelee. Munkinmies on joutunut kohteeksi joka kertqa kun muina vuosina kävi siellä. Sanoi että siellä ne istuu ja lirkuttelee. Se on ilmeisesti helppoiskupaikka naikkosille joilla ei ole ksokaan ollut poikaystäviä ja nyt haluavat rikkoa toisten onnen.
No kaipa ne siirtyy kauppojen pakastealtaaseen.
Jäätelökioskit poistuu taas
6
112
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en ole nähnyt ikinä mitään ”naikkosia” jätskikiskalla, vaan lauma kakaroita siellä notkuu, mutta terasseilla on jonoksi asti miekkosia ja naikkosia, vapaita ja varattuja, enemmän ,tai vähemmän jurrissa.
- Anonyymi
Ai jaa... kyl mi oon nähny. Olet ollut sitten aika kännissä jos et näe ympärilläsi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa... kyl mi oon nähny. Olet ollut sitten aika kännissä jos et näe ympärilläsi mitään.
Itse olet ollut kännissä, jos näet kakarat uhkana sinulle, vai pössytteletkö päivät pitkät.
Hae apua ongelmaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet ollut kännissä, jos näet kakarat uhkana sinulle, vai pössytteletkö päivät pitkät.
Hae apua ongelmaasi.Sinä olet nytkin kännissä joten mene reippaalle lenkille ja älä mene alkoon. Kannattaa sun hakea monesta paikasta apua, ja muuttaa äidin valvovien silmien alle asumaan.
- Anonyymi
Nyt kun tuutit alkaa olla jo loppuun nuoltu, niin mä siirryn vaanimaan miehiä markettiin makkarahyllyjen väliin.
- Anonyymi
Nyt kun kalja alkaa olla jo niin kallista baarissa , niin mä siirryn vaanimaan naisia markettiin kaljakorien väliin. 😋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622542
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076