Moi! mua sattuu vasempaa rintaan vieläkin, ja välillä huimaa ja päätä särkee. Voiko lihas jumi tehdä tällaista? Niskat ollut hieman kipeät ja selkä. Voiko se aiheuttaa näitä, ja jos voi niin miten saisin sen pois? Alkanut 3 päivää sitten, toki helpottunut hieman jo. Ei voi olla ainakaa rintasyöpää, koska se on mahdotonta. Mikä aiheuttaa tämmöistä? Muita oireita ei ole.
rintakipu ja huimaus
9
390
Vastaukset
- Anonyymi
lue tällainen kuin , TIA - kohtaus, itsellelläni havaittiin todennäköisesti tällainen, tosin lisäksi oli vielä jonkinasteista toisen puolen puutumista, ei pitäisi olla vaarallinen, lääkkeet sain kuitenkin , ainakin toistaiseksi.
- Anonyymi
esgimo09 kirjoitti:
Mut sen pitäs kestää 2-15 minuuttia, ja mulla kestäny tää jo 3 vuorokautta..
mulla kesti reilu vuorokauden.
Anonyymi kirjoitti:
mulla kesti reilu vuorokauden.
Tää tulee varmasti kestää viel pidempää 😅.. Mut välillä epäkärsivällisyys katoaa ja päätä särkee ja huimaa.. ei voi olla
- Anonyymi
esgimo09 kirjoitti:
Tää tulee varmasti kestää viel pidempää 😅.. Mut välillä epäkärsivällisyys katoaa ja päätä särkee ja huimaa.. ei voi olla
menisin kyllä jo päivystykseen, niin tein itsekin , ja ottivat heti vastaan ilman jonotusta, ja vuorokausi siellä meni ja kaikki mahdolliset kokeet otettiin.
en olis uskaltanu jäädä, kun itselläni oli vielä kipujen lisäksi jonkinlaista toisen puoleista puutumista . - Anonyymi
Harvemmin se. Niin nuorella on TIA ,
Anonyymi kirjoitti:
menisin kyllä jo päivystykseen, niin tein itsekin , ja ottivat heti vastaan ilman jonotusta, ja vuorokausi siellä meni ja kaikki mahdolliset kokeet otettiin.
en olis uskaltanu jäädä, kun itselläni oli vielä kipujen lisäksi jonkinlaista toisen puoleista puutumista .Mulla on piikkikammo, en millään uskalla mennä kokeisiin, jonka takia en haluais mennä päivystykseen..
- Anonyymi
esgimo09 kirjoitti:
Mulla on piikkikammo, en millään uskalla mennä kokeisiin, jonka takia en haluais mennä päivystykseen..
hyttysen pistokin on paljon kurjempi kokea, kuin nykyajajan piikit, ne tekee ne niin nopeesti ja hienosti, ettet edes huomaa, jos et katso.
verikokeet sormenpäästä, ja muut kokeet oli kuvauksia ja muuta. - Anonyymi
esgimo09 kirjoitti:
Mut sen pitäs kestää 2-15 minuuttia, ja mulla kestäny tää jo 3 vuorokautta..
Sinä olet niin nuori että ei se todennäköisesti ole mitään TIA kohtaus. Luulen että stressi laittaa ainut jännittämään ja silloin saa kyllä niskatuki kipeäksi . Siis somaattisia tuntemuksia saa moni kun on stressaantunut jostain asiasta ja sitten jännittää tietämättään että saa niskatuki kipeäksi , usein tällä potilas ryhmällä on olkapäätä melkein korvissa asti kun eivät itse huomaa jännittävänsä
Älä murehdi sairauksia vaan siirrä ajatuksesi kisoihin asioihin että voit paremmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717