Olenko nyt ymmärtänyt oikein että velka joka on mennyt ulosottoon 2018 ja sen määräajaksi on merkattu 15v vanhenee vuonna 2033 vaikka olen sitä koko sen ajan maksanut?
Eli se mitä on maksamatta tuon ajan jälkeen ei tarvitse enää maksaa ja velka poistuu?
Lopullinen vanhentuminen.
5
198
Vastaukset
- Anonyymi
Luultavasti näin se menee. Omia saldojani katselin ja on se nyt kumma, että korkoja oon vaan maksellut viimeiset vuodet. Käsittämätön kuvio tämä. Joku perintäyhtiön ihminen joskus täällä kirjoitti, että se on joko tai, maksat heti pääomaa tai sitten korkoja, ihan sama lopputuloksen kannalta. Niin se vissiin on.
Selvää on, että kun velka menee uo:n kautta lyhennykseen, sen kokonaismäärä tuplaantuu jos ei jopa triplaannu. Virallisen lehden ilmoituksista näkee faktan: velka 100e, sitten tulee käsittelymaksut, lain kautta menot, ilmoitukset lehdessä, ulosoton kulut yms. ja hups, velka onkin jo 700. Sitten maksamme tuon summan korkoja 7-prosentilla plus ulosoton uudet kulut ja hups, velkasaldo onkin jo 1000.
Eli kysymykseesi, toivon minäkin että ne jäännösvelat nollaantuu kun aika on kypsä. Itselläni 2036. - Anonyymi
velalle tullut tuomio 2007 aikaa on kulunut.
koskeeko se kaikkia velkoja könttituomio vai jokainen velka erikseen .
onko jollakin tietoa asiasta.- Anonyymi
Jokainen velka erikseen.
- Anonyymi
Taisivat nostaa kahteenkymmeneen vuoteen, jos jonkun uutisen luin oikein.
- Anonyymi
Et lukenut oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728