Siivosin varastoa ja heittelin pois säilyttämiäni vanhoja kortteja ja kirjeitä. Osan otin vielä talteen, aattelin, josko joku keräilijä haluaisi merkkejä. Olisi sekä kotimiaisia, että Neuvostoliittolaisia (CCCP), USAlaisia, ruotsalaisia, sveitsiläisiä, espanjalaisia, norjalaisia ym. Suomalaisissa merkeissä mm. Heikki Klemetti, Urho Kekkonen, Eino Leino, Sillanpää, Aino Acktè sekä paljon muita sen ajan mekkejä.
Kiinnostaako ketään vai heitänkö pesään?
70-80 luvun merkkejä
4
704
Vastaukset
- joskus keräillyt
Älä nyt kokonaan heitä niitä merkkejä pois. Joukossa kun saattaa olla jotakin kiinnostavia merkkejä. Itse en ole viime aikoina kovin ahkerasti kerännyt merkkejä mutta en poiskaan ole niitä ylimääräisiä heittänyt.
- joku05
Voisin olla kiinnostunutkin sun merkeistä. Mailaa vaikka mulle jos haluat luopua niistä.
smile79@netti.fi- Siivoaja
Pitänee sittenkin ensin vähän selvittää niitä merkkejä, josko tosiaan joukossa olisi vaikka joku "helmi"......otan yhteyttä, jos päätän luopua niistä.
- jos sinulla on
Siivoaja kirjoitti:
Pitänee sittenkin ensin vähän selvittää niitä merkkejä, josko tosiaan joukossa olisi vaikka joku "helmi"......otan yhteyttä, jos päätän luopua niistä.
Niin jos sinulla on niitä paljon ja ovat kuorineen voisit saada määristä ja merkeistä riippuen 20 - 100,00 ¬ koko nipusta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337