Hyvää ja aurinkoista huomenta. 🫧🌤️
Sunnuntaita
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko sinä Jii? Minkä väriset silmät sinulla on?
Nii hyvää huomenta.Olen jii, ja simäni ovat vihreät, vähän ruskeita laikkuja niissä on myös.
Hyvää huomenta vielä.PalstaRinssi kirjoitti:
Olen jii, ja simäni ovat vihreät, vähän ruskeita laikkuja niissä on myös.
Hyvää huomenta vielä.*silmäni
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen jii, ja simäni ovat vihreät, vähän ruskeita laikkuja niissä on myös.
Hyvää huomenta vielä.Harmi, tai siis, kun etsin ruskeasilmäistä komistusta. Mutta kivaa päivää sinulle.
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, tai siis, kun etsin ruskeasilmäistä komistusta. Mutta kivaa päivää sinulle.
Kiitos. Tiedän ettei minua etsi täällä kukaan... Eikä missään muuallakaan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos. Tiedän ettei minua etsi täällä kukaan... Eikä missään muuallakaan.
Niin. Ei minuakaan. Täälä vaan niitä ässiä ja hoota ja kaikkia muita... Ja sinulla on mulle väärä kirjainkin. Mutta joo, tämmöstä surkeutta se on. Eipähän tarvi sitten täälä käydä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ei minuakaan. Täälä vaan niitä ässiä ja hoota ja kaikkia muita... Ja sinulla on mulle väärä kirjainkin. Mutta joo, tämmöstä surkeutta se on. Eipähän tarvi sitten täälä käydä.
Sellaista se on. Syksyllä ja talvella vielä oli toinen fiilis. Nyt ei tee mieli edes elää enää.
Jep. Jossain vaiheessa huomasin, että palsta ottaa enemmän kuin antaa.
- Anonyymi
Et kai sinä oikeasti ole masentunut PalstaRinssi?
Elämässä voi tapahtua kivoja asioita, ei sitä aina etukäteen tiedä.
Tsemppiä sinulle. Mukavaa iltaa ja hyvää yötä. ⚜️
- Anonyymi
Harmi kun et ole kaivattuni. Onko sulla ollut isot bileet tänä vuonna pyöreiden vuosien kunniaksi? Niin ja hyvää yötäkin.
Ei mitään isoja bileitä. Ihan vaan pienessä porukassa kahviteltu. Elämä on... Hyvää yötä ja makoisia unia. 😔💤⚜️
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei mitään isoja bileitä. Ihan vaan pienessä porukassa kahviteltu. Elämä on... Hyvää yötä ja makoisia unia. 😔💤⚜️
Allapäin täälläkin, mutta koitetaan jaksaa.. 😔
Pimperopom_ kirjoitti:
Allapäin täälläkin, mutta koitetaan jaksaa.. 😔
Ei voi muutakaan, kun koittaa jaksaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122576
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821252