Mikä ihme siinä on, että kun laitan vilkun päälle peräkärryn ollessa autoon kytkettynä, alkaa samanlainen piipitys kuin jos turvavyö ei ole kytkettynä?
Vilkut toimivat tuolloin autossa ja kärryssä toiselle puolelle, mutta toiselle puolelle vilkuttaessani vain auton vilkut toimii, kärryn ei ja tuolloin ei kuulu tuota piipitystäkään. Aika nurinkurista? Vai onko?
Eli mistä johtuu se, että kärryn vilkun toimiessa saa kärsiä tuosta piippauksesta?
Auton peräkärryn sähkökytkennän toimivuus on tarkastettu erillisellä valosarjalla toimivaksi ja tuon kärryn valot ei toimineet muuten edellisessä autossanikaan, joten häikkä on oltava kärryssä.
Erillisissä valosarjoissa ei muuten näyttäisi olevan pikkukärryn lokasuojiin kiinnitettäviä etuvaloja, on joko sarjoja ilman etuvaloja tai sarjoja etuvaloila, jotka on varren päässä, ne ei pikkukärryyn oikein sovellu.
Ei tuo piipitys sinänsä haittaa, eipähän tulisi ajeltua ainakaan vilkut päällä.
Auton peräkärryn valot
Anonyymi
2
186
Vastaukset
- Anonyymi
Korkea aika vaihtaa akkaa ja autoa. Sillä siitä itse pääsin. Eipä ole piipitystä sen koommin kuulunut.
- Anonyymi
Jos et itse saa korjattua peräkärryn vilkkua toimivaksi niin vie se autokorjaamoon. Auto- ja koneharrastajien palstalta löytyisi parempia ohjeita eli suunnaksi masinistit.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337