Hoitajat sanoo, että sillä on joku keliakia tauti, että se ei voi sen takia syödä muka ruisleipää kun lääkäri on sen kieltänyt, vaikka sanon minä, että ihan hyvin se voi syödä ruisleipää kun muutkin syövät sitä ei saisi olla niin että yksi syö eri ruokaa kuin muut. Kaikkien pitää syödä samaan ruokaa asuntolassa huudan, että sen pitää syödä ruisleipää kun minä sanon niin, mutta hoitajat suuttuu ja sanoo, että ei saa se asukas syödä ruisleipää. Olen monta kertaa heittänyt sen keliakia leivät ulos ikkunasta, vessanpönttöön tai roskiin, sanon että syö ruisleipää, yritän työntää sitä sen suuhun sen asukkaan mutta se ei suostu. Nyt se syö omassa huoneessa eikä muiden kanssa ja syö jotain keliakia leipää jossa ei ole luteiinia mitä se on ei ruisleivässä ole luteeiinia.
Asukas ei syö ruisleipää vaikka muut asukkaat syövät sitä.
Anonyymi
1
152
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs kanatacosalaattia?
Mut oikeesti, lopeta se häiriköinti siellä Vernerin palstalla. Siellä kaikki ne henkilöt joilla on oikeita kysymyksiä joutuu odottamaan vastausta kun työntekijöiden kaikki aika menee sinun trolliviestien läpikäymiseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319