Minkälaista on seureella tehdä keikkatyötä? (Lähihoitajana) Saako valita omia vuoroja? Saako vuoroja hyvin? Minkälaisia kokemuksia?
Sitä mietin, että onko sen arvoista vaihtaa vakinaisesta keikkatyöhön. On ollut raskasta (henk. koht. elämässä ja työpaikalla myös minut otettu ikävästi vastaan, olen vasta valmistunut ja alotin toukokuussa. Ikävä ilmapiiri ollut. Muutamaa mukavaa työkaveria ja mahtavaa esimiestä lukuun ottamatta ollut tuomitseva vastaanotto) Uskon siis, että voisin paremmi jos voisin omien voimavarjojen mukaan päättää millon ja missä teen töitä. Myös tuntipalkka olisi korkeampi. Olen tällä hetkellä nyt ollut 3kk meilahdessa erikoissairaanhoidossa. Vielä ei lääkelupia mutta niitä olen hankkimassa. Mitä kokemuksia/mielipiteitä?
Apua, Mielipide/Kokemukia HUS vakkarista seure keikkatyöhön
Anonyymi
1
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833