Tuntuu hyvin tyydyttävältä ja luonnolliselta että mies viipyy seksin lopussa vaginassa ja antaa spermansa syöksyä sen sisällä, vaikka se ei kuvassa näkyisikään.
Mälliotosten sijaan pidän siitä että lasti menee perille
7
2357
Vastaukset
- Anonyymi
Moni vetää liian nopsaan pois.
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Kiihoittavampaa on katsoa, kun kalu vedetään pois pimpsasta ja kunnon noro valahtaa perässä.
- Anonyymi
Samoin inhottaa se, että pitää nainnin jälkeen alkaa runkkaamaan toisen päälle. Olisi paljon herkullisempaa pumpata spermat näyttävästi sisään. Tulee sellainen tunne, ettei kiihottunut riittävästi naidessa, vaan joutuu tyytymään omin käsin onneen lopulta.
Haluaisin itsekin itsekin tuntea sykkivän kalun pimpassani kun se laukeaa. Se ammottaa siihen valmiina varmaan nytkin...
- Anonyymi
Minulla on tapana tehdä niin että kun alan tuntea että kunnon spermainen iso lasti on tulossa työnnän viimeisen työnnön voimalla sisään syvälle ja pidän kalun siellä pitkään niin kauan että se ruiskuttaa kunnon lastin viimeiseen pisaraan asti sisälle . Usein tunnen kun naisen orgasmi tulee ruiskun aikana ja pimpsa oikein tarrautuu kiinni lypsämään viimeisetkin mehut kalusta huh se on mukavaa .
- Anonyymi
https://xhamster.com/videos/cum-inside-him-3212725
Tässä myös viipyy hyvin sisässä seksin lopussa ja spermaakin tulee molemmista päistä.- Anonyymi
Mahtavaa nussintaa pojat harrastavat. Nuo videot hyviä, jossa nussittava laukeaa koskematta kyrpään lainkaan.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207