Anteeksi Suomi24, en pysy erossa sinusta.
Oletpa sinä synnillinen.
Taajussin että the suurin nautinto maailmassa on Aurinko.
Aurinko on suurin nautintoaine.
Aurinko hei!
3
217
Vastaukset
- Anonyymi
aurinko parantaa kaikki haavat
- Anonyymi
aurinko on ainoa lääke kaikkeen
- Anonyymi
Auringon varjolla voi ystävyyskin mennä poikki katki. Edesmennyt ystäväni jo.Hän suti minulle kun en 1 kk lähtenyt hänen kanssa Espanjaan lomalle joulukun esimäisellä viikolla ja paluu olisi ollut uuden vuoden jälkeen,jolloin hänen aviomies palasi Rion karnevaaleista,johon lähti silloin marraskuun lopulla. Meidän ero oli siinä Hänen puoliso antoi hänelle runsaasti käyttö rahaa arkeen ja myös ennen lähtöä omalle lomalle jätti raha pinon vaimolleen. Minulla taas ei miestä ja miehen rahoja.Sanoin ei mahdolista lähteä 1 kk.lomalle .Sanoi lainaa rahan.Sanoin en tiliäni etukäteen syö.Suttui .Mitään ei merkinyt 70 luvulla alkanut ystävyys.Nyt sitten nainen hänki ja sanoi noin 2-3 vikoa sitten rakastaa aurinkoa ja haluaa viikoiksi etelään.Sanoin nin minäkin ei vaan ole mahdolisutta. Minulla on tietty säästö kohde. Alkoi tiuskia se asia. Kun ostin lidi oloasun kotini tuskiminen jatkui en ymärrä ihmisiä joiden pitää ostaa aina vaateitta.Hän asui lähiomaisen kanssa. Sai sitä rahaa kun henkilö läheslikunta kyvytön hoiti häntä.Perityssä osakessa asui asuu nyt yksin.kun henkilö palvelutaloon ja kuoli.On helppo tehdä monia asioita kun taloudessa kasi ihmistä ja toisen henkilön hoito saa rahaa.Voi sen säästää,En pydä anteeksi henkilöltä kun laitaa viestin,en noteraa.aikansa viestitää ymärtä yskän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015