Vähän vaivaa sellainena asia, että kun kymmen vuotiaasta asti oon käyttänyt tukipohjallisia lättäjalkojen takia. Siis on ihan todelliset lättäjalat, eikä mitään madaltunutta holvia vain. Sitä on kaikeanlaisia juttuja sukulaisiltakin kuullut, että lättäjalkoja ei armeijaan oteta. Ja ystävällisesti viitanneet juuri minun jalkoihin. Että miten se on. Kunnossa ei muuten mitään eritysitä vikaa.
Lättäjalat ja armeija?
2
807
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä oli myös jonkinmoiset. Ei kai ne kävelyä/juoksemista sentään estä? Sitten on aselajeja, joissa ei paljoa marssita.
- Anonyymi
Tuskin olen Suomen ainoa lättäjalka, joka on RUKin käytäviä kultuttanut. Kutsunnoissa lääkäri kysyi, että miten luulet noiden jalkojen kanssa selvityväsi? Sanoin, etten teidä kun en ole muita kokeillut, mutta tähän menessä ei ainkaan juokussa ole vaikeuksia ollut. Ja tosi on, että jalka on aina ilman kaarta, varasi sitä tai ei. Ei se lättäjalka kaunis ole, mutta ei tahtia muuten haittaa. Ei pidä nuorisoa pelotella joillakin vanhoilla jutuilla, että lättäjalka on aina kruununraakki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106