Tuo automaailman mosse, Suzuki. Kuka sellaisen meinaa ostaa kun hinnatkaan eivät poikkea muista halpisautoista. Ostakaa ennemmin Renault kuten minä tein. Suzukia vaivaa tunniton ohjaus ja sen kyllä huomasi kun kävin koeajamassa auton.
Kuka märkäkorva ostaa Suzukin
10
204
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin olet huumoromiehiä/naisia. Suzukin tilalle muka reistaileva, ja kalliita vikoja jatkuvasti omaava Renault! 😆
- Anonyymi
Mistä noita vikoja oikein keksit Relluun, voi sinua onnetonta poikaa.
- Anonyymi
Vai vielä "rellun pippana" käyttö autoksi! On tosiaan huumoria pojalla!! 😂
- Anonyymi
On Suzuki parempi kuin esim. meillä niin suosittu Toyota.
- Anonyymi
"Anonyymi 09.08.2022 16:15"
- Jospa kävisit parturissa, laittaisit Tinderiisi uuden profiilin ja ennen kaikkea ottaisit noissa muissa ketjuissa annetuista neuvoista vaarin niin saisit kukaties elämääsi sisältöä.
- Suihkunraikkaana ja hampaat hyvin harjattuna siisteissä vaatteissa sitten liikenteeseen. Eikä daamille sitten sanaakaan mistään ohjattavuudesta. Paitsi jos haluat nähdä, miten nainen nauraa niin, että tulee pissat housuun. - Anonyymi
Tindermies taas vauhdissa. Kuullut jistain tuon maagisen sanan ja toistaa sitä täällä. Tosiasiassa on itse pieruverkkareihin ja hankkijan lippikseen pukeutuva pyylevä mies. Käy ehkä kerran vuodessa suihkussa ja käyttää niitä ruskean keltaisia kalsareita ympäri vuoden. Niin asiasta toiseen. Joko jo potuttaa suzukin heikko ohjaus. Heheheheh
- Anonyymi
VMP kaikki suitsukit ja daciat. Ostajat hölömöjä. Puuttuu mukavuus, jämäkkyys ja varusteet.
- Anonyymi
Puuttuu myös elinikäinen maksaminen osamaksu erissä, ja remonteissa!! 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuttuu myös elinikäinen maksaminen osamaksu erissä, ja remonteissa!! 😆
VMP. AI DACIAAN EI TULE REMONTTEJA? Nyt sul on mennyt puurot ja vellit sekaisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748