Näin kesälomalla sitä tulee palstailtua, kun on muka liikaa aikaa, vaikkakaan aikaa ei ole liikaa. Joka solullaan tulisi elää, ja nauttia jos mistäkin elämässä tässä.
Koskella on kesä vaihtumassa syksyn puolelle pikkusta hiljaa ja siitäpä mietinkin millä konstein asennoitua tulevaan kylmään talveen.
Lataa tähän settiin mistä olet tullut, tulet, olet, omaksut itsesi iloiseksi. Jos vaikka kiitosta piisaa niin eipä ne ole hukkaa heitettyjä sanasia suinkaan, ja täällä viettelee aikaansa niin moni paikkakuntalainen että varmasti ajatus pääsee perille.
Mukavin kesän muisto?
Itse olen iloinen eilen kohtaamistani ihmisistä (pariskunta). Oli muutaman tunnin rupattelu tuokio johon mahtui paljon asiaa, jopa näkemys eroja, ja siltikin keskustelu oli kunnioittava ja mielipiteet huomioiva. Jäi siis todella hyvä fiilis, eikä tällä ollut mitään tekemistä statuksen, nimen, siviilisäädyn kanssa. Kohtaamiset on kivoja kun asiat etenee ilman ennakkoluuloja ja ollaan avoimia toisia huomioivia.
Toivoisinkin jotta ihmiset vähän tarkastelisivat itseään sen pinnan sisäpuolelta, ja osaisivat ottaa muut huomioon yhtä tärkeinä ihmisinä, kuin itsestäänkin kokevat.
Hymyillään kun tavataan :)
LM
Laitetaans Hyvä kiertämään :)
Anonyymi
6
624
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin tänään kaksi munkkirinkilää Jämsänkosken nesteeltä. Asiakaspalvelu oli erinomaista ja munkit maukkaita. Kiitos.
T. EH - Anonyymi
Kävelin rantatietä uimahallilta Oinaalan kentälle. Hienoo kyllä on!
- Anonyymi
Tulin montusta , oli ihanan pimeetä 1 ee ku !
- Anonyymi
Poikkesin mehtään, koppa tul puolillee kantarelleja ja mustikoitakin riipasin parisen litraa...Pienet ne on ihmisen ilot, mutta eipä sitä muuta tarvihekkaan.Jos olis isot ilot, vois olla isot kulut.
- Anonyymi
kävin kakalla ja nyt tuntuu paremmalta!
- Anonyymi
Kivipankilla upea näyttely, eikä maksa mitään. Käykäähän kurkkaamassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728