Toinen kielitesti... ammattilaisille.

Anonyymi

No mitä tuossa kylteissä lukee, ei kannata etsiä netistä... ei löydy...
https://aijaa.com/mUjdAd
NumBall vaimoineen on dumpattu.. edellisen vastauksen takia.
2010 vastatkoon.

16

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä vaivaudu Numba.

S

• Koska Saarimakkara ei saanut kielitaidotonta vaimoaan langan perään, iskä voi auttaa.

Amphoe Pa Mok Angthong, Bang Pahan, Nakhon Sawan ja Ayutthaya.

• Anonyymi

Pasasen muija on juuri pesemässä lammella pilluva Sensein aimon kanssa. Eivät ehtineet kääntää nyt.

• Anonyymi

Joo kyllä nuo on thaimaan kielestä käännökset mutta kysymys kuului, mitä tuossa kyltissä lukee thaiksi.

• Anonyymi

Miksi dumppasin Numbalin koska hän oli nimenomaan vastannut mitä tuossa lukee thaiksi, ja sitä nimenomaan kysyin.

• Hahhah, nyt viet itseäsi vielä syvemmälle suolle "kielitaitosi" kanssa. Voi ristus mikä kysymys!

Katsos kun thaista kun käännetään länkkäriksi paikannimet, niin ne lausutaan täsmälleen samalla tavalla kuin siinä lukee thain kielellä ja tuossa lukee:

Et siis tiennyt edes tuota? Siksi esimerkiksi ID- korttia hakiessasi sinulle tehdään thainimi, joka kuulostaa siltä kuin thaimaalainen sen nimesi lausuu.

Nuo lausutaan liki täsmälleen noin thaiksi, kuin nuo tuossa lukee. Ayutthaua lausutaan hieman poikkeavasti, "Ajuthiaa".

Olet kyllä maailmanluokan torvensoittaja. Et tiedä alkeitakaan Thaimaasta.

• Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

Hahhah, nyt viet itseäsi vielä syvemmälle suolle "kielitaitosi" kanssa. Voi ristus mikä kysymys!

Katsos kun thaista kun käännetään länkkäriksi paikannimet, niin ne lausutaan täsmälleen samalla tavalla kuin siinä lukee thain kielellä ja tuossa lukee:

Et siis tiennyt edes tuota? Siksi esimerkiksi ID- korttia hakiessasi sinulle tehdään thainimi, joka kuulostaa siltä kuin thaimaalainen sen nimesi lausuu.

Nuo lausutaan liki täsmälleen noin thaiksi, kuin nuo tuossa lukee. Ayutthaua lausutaan hieman poikkeavasti, "Ajuthiaa".

Sulla on hauska internethaaveprofiili kuules pippelinen.

Koitappa ajatella samaan ihmiseen, jenkkiautoilija, katutappelija, arvostettu urheilija, kansakoulun äidinkielenopettaja, lattialiippari, rakennusmestari, maailman paras isukki, sburgu, liikemies, internetin idiootein urosnaaras ja paljon muuta.

• Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

Hahhah, nyt viet itseäsi vielä syvemmälle suolle "kielitaitosi" kanssa. Voi ristus mikä kysymys!

Joo en tiedä olen nettiä selannut, "https://translate.google.com/?sl=th&tl=en&text=เขตบางแค&op=translate" on ensimmäinen eli vasemman puoleinen eilisistä, lausutaan thaiksi banggee tai ainakin hyvin vakuuttavasti sinne päin, muuta se kirjoitetaan Bang Khae.

Onko tämä sinusta oikein... vai olenko ymmärtänyt jonkin väärin.

NumBall nimenomaan kirjoitti sen olevan banggee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo en tiedä olen nettiä selannut, "https://translate.google.com/?sl=th&tl=en&text=เขตบางแค&op=translate" on ensimmäinen eli vasemman puoleinen eilisistä, lausutaan thaiksi banggee tai ainakin hyvin vakuuttavasti sinne päin, muuta se kirjoitetaan Bang Khae.

Onko tämä sinusta oikein... vai olenko ymmärtänyt jonkin väärin.

NumBall nimenomaan kirjoitti sen olevan banggee..

Numballi on oikeassa, aitonahkainen laukku, mukanaan.

S

• Anonyymi

Kielitaitohan ei ole sinänsä mikään saavutus, mutta auttaahan se asioiden hoitamisessa ja kanssakäynnissä ihmisten kanssa. Kielitaito ei tee kenestäkään mitään sankaria eikä neroa, mutta täysin kielitaidottoman huahinin miehen kehuskelu ja valehtelu olemattomalla kielitaidollaan tekee huahinin miehestä surkean häviäjän ja idiootin. Huahinin mies kehuskelee myös olemattomalla matematiikan taidoillaan, olemattomalla varallisuudellaan, kirpputorilta ostetuilla romuilla, pahvitötteröiden virittämisellä pöydänjaloiksi ja kaikella sellaisella millä kukaan täysjärkinen ei kehuskelisi.

• Anonyymi

Täysjärkisten kokoontumisajot Jhalliskylän totuustarkkailijan byggalla alkuviikosta.

• Anonyymi

Otahanuriinpoju 26.9.2015 kello 19:17
      Minä syötän tuollaiset pennut mun dopparille, se pitää pikkupojista, oikein kirjoitus ei olem olennaista, asia sisältö on, jos et sitä ymmärrä sinun ongelmasi, ei minun , varoitettu kuitenkin on. Pitäiskö sinun mennä nukkumaan hieman aikaisemmin, vaikka yhdeksältä, tai vaikka pikkukakkosen jälkeen, niin näet ihania uni pattyasta, jossa tuskin olet koskaan edes käynyt. Jos on sula asiaa, tavataan ostiksen pubissa, se on siellä takana, löydät kyllä sinne kotiisi tuskin, näkemisiin.

• Anonyymi

Räps räps...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Räps räps...

Mitä onko sensukka nyt jo otahanuriinpojukin? Sen tittelin kylläkin omistaa Hua Hinin mies.

• Anonyymi

Olen kuuluisa Pattayan tyttöjen keskuudessa kielitaidoistani.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe