Kenen palstalaisen haluaisit teipata?

Anonyymi

Kineesi. (biologia) eliön liikkuminen ärsykkeen seurauksena, esimerkiksi liikkumisen hidastuminen miellyttävässä ympäristössä ja nopeutuminen epämiellyttävässä 😧 äähs

Miten lievästi sisäänpäin kääntyvä polvi pitäisi teipata, kun ei kulumia tai repeytymiä, mutta kipeytyminen rasituksesta? Pitäisikö kääriä koko sääri jotenkin nivustaipeista tai selästä asti?

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä uskon Jeesusteipin kaikkivoipaisuuteen.

• Jeesusteippi on ehdoton, sillä saa tarvittaessa pikalyhennettyä housut tai väliaikaisesti korjattua auton. Mutta herää kysymys, oletko kokeillut Jesaria iholle? Kineesioteippinä en sitä ole kokeillut, mutta muussa tarkoituksessa joskus tehnyt pienen luovan kokeilun. Ja ihan tuon empiirisen kokeilun perusteella en lähtisi Jesarilla polvia teippaamaan, varsinkaan jos ap on karvainen mies. 😆

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Jeesusteippi on ehdoton, sillä saa tarvittaessa pikalyhennettyä housut tai väliaikaisesti korjattua auton. Mutta herää kysymys, oletko kokeillut Jesaria iholle? Kineesioteippinä en sitä ole kokeillut, mutta muussa tarkoituksessa joskus tehnyt pienen luovan kokeilun. Ja ihan tuon empiirisen kokeilun perusteella en lähtisi Jesarilla polvia teippaamaan, varsinkaan jos ap on karvainen mies. 😆

Jeesusteippi koettelee mutta ei hylkää...

• Luulisi kineesioteippauksesta löytyvän YouTube videoita? Omat teippaustaidot ei ole mainitsemisen arvoiset, mutta joskus olen YouTube-videoista etsinyt apua ja toimi joten kuten.

Ehdotan, että käyt ammattilaisella ja sitten reippaat jatkossa samalla lailla itse. Veikkaan, että hyvä teippaaja ymmärtää lihaksien ja nivelten anatomiaa, ja sillä saattaa olla vaikutusta lopputulokseen,

• Anonyymi

Sain fyssarille lähetteen 2020, mutta jätin menemättä koronan vuoksi. Aika ja tieto ovat ehtineet parantaa jo pahimman vaivan.

Polvilumpion tukemiseen löytyy helppoja ohjeita, mutta pihtipolviin tosi monimutkaisia ulkomaisia. Se on lähinnä oma diagnoosi, että siinä vika. Ainakin polven voi pakottaa hienoisesti lihaksilla parempaan asentoon. Jos luusto ja polven sisäosat tutkitusti kunnossa, niin jää jäljelle lihaksiston väärä kireys tai väärä voimattomuus.

Uskon kinesioteippiin. Sillä saatiin poistettua kantapään pistävä kipu. Tästä on aikaa melkein kymmenen vuotta, eikä vika ole palannut takaisin. Itse teippausta piti jatkaa n. puoli vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mahtaako tämä ulkostulo viitata "hardcoreen"?
        Aikaisempi viestini poistettiin :)

• Anonyymi

Onko sulla nyt se pirformis vai selkälevy tällä kertaa?

• Anonyymi

Mitä mahdat tarkoittaa tällä? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mahdat tarkoittaa tällä? :)

Ihan sitä just mitä siinä lukee :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sitä just mitä siinä lukee :)

Hah :) ammattisanasto ei avautunut tälle kysyjälle. Ei ainakaan selässä. Se kuvattiin, eikä missään nimessä voinut olla syynä. Selkäkin vaivasi, mutta siihen kävin fysiot, Enää tämä polvi vaivaa jonkin verran. Ihan ekat fysiot aloitettiin venyttämällä ja muistan miten pakaralihakset oli tosi kireät.

• Anonyymi

Teippaa myös se liikavarpaasi.

• Anonyymi

Vedät kineesioteipin nenästä päälaen kautta perskannikkaan ja sitten aamujooga tervehtivä koira- asento siihen niin kylläpä heti helpottaa.

• Anonyymi

Pöh höh. Entä jos polvi ei kestä näitä perversioita. Etsi nyt vaan se polventeippaus ensin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöh höh. Entä jos polvi ei kestä näitä perversioita. Etsi nyt vaan se polventeippaus ensin :)

Seuraavaksi teippaat pipsa possu-kasetin ja kesäkurpitsan toiseen reiteen kineesiolla. Ja taas joogavenytys hymyillen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe