Kaikkihan sen tietää että kostea tavara on turvoksissa, mutta kummin päin se käy? Turpoaako tavara kostumisesta vai kostuuko se turpoamisesta? Onko kukaan koskaan tarkastellut prosessia tieteellisellä tarkkuudella?
Nyt ongelma on kuitenkin toisenlainen. Tavara oli kostea ja turvoksissa kun aloitin homman, mutta nyt se on kuivahtanut, samalla myös supistunut.
Nyt on sitten sillä tavalla, että mulla on kattohuovassa poimu! Prkl, että piti aloittaa märälle ponttilaudalle. Ihmisen tyhmyydellä ei ole mitään rajaa!
-keinovaginamies-
Kuivuus uhkaa
20
<50
Vastaukset
Sinut tuntien odotin hieman erilaista vikaa kappaletta. 😂 Mutta tosiaan oikeassa olet, puutavara kuivuu yllättävän paljon.
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Siis vika on vain minun mielikuvituksessani. 🙃
Niin.
Se on vain sinun kieroutunut mielesi :)
Ja haluaisin muistuttaa, että mehän ei varsinaisesti tunneta. Ettei tule kenellekään väärää mielikuvaa holtittomista naissuhteistani.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Niin.
Se on vain sinun kieroutunut mielesi :)
Ja haluaisin muistuttaa, että mehän ei varsinaisesti tunneta. Ettei tule kenellekään väärää mielikuvaa holtittomista naissuhteistani.
-keinovaginamies-Niin olisi pitänyt pistää palsta-tuntien. 😆 En tunne täältä ketään irl. Etkö sinä itse ole kertonut saaneesi avolta luvan olla silloin tällöin holtiton?
Minä taas olen kertonut olleeni 2.5v tai siis jo 2v 9kk selibaatissa ja kieltäytyneeni 25 vuotta nuoremman miehen lähentelystä, kahdesta baariehdottelusta (suora ja epäsuora) ja yhdestä voitelusta, vaikka en ole aktiivinen parinhakija, vielä (tietoinen valinta). Siis minusta ei kovin holtitonta saa ihan helposti.
Tosin myönnän, että irl kun tuntuu oikealta voin olla holtiton. Mutta se on niin erikoistilanne, ettei se ihan noin vaan aktivoidu.- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Niin olisi pitänyt pistää palsta-tuntien. 😆 En tunne täältä ketään irl. Etkö sinä itse ole kertonut saaneesi avolta luvan olla silloin tällöin holtiton?
Minä taas olen kertonut olleeni 2.5v tai siis jo 2v 9kk selibaatissa ja kieltäytyneeni 25 vuotta nuoremman miehen lähentelystä, kahdesta baariehdottelusta (suora ja epäsuora) ja yhdestä voitelusta, vaikka en ole aktiivinen parinhakija, vielä (tietoinen valinta). Siis minusta ei kovin holtitonta saa ihan helposti.
Tosin myönnän, että irl kun tuntuu oikealta voin olla holtiton. Mutta se on niin erikoistilanne, ettei se ihan noin vaan aktivoidu.Suhteessamme ( ja varsinkin minä ) toimitaan vain harkiten ja sopimuspohjaisesti. Se on aivan eri asia kuin holtittomuus.
Ne on ne säännöt rakkaudelle :)
-keinovaginamies-
Sun tavarallas on vaihdevuodet. Onneksi ei tuntoaistia, poimu olis yhtä kuin haava.
- Anonyymi
No niin. On se kyllä jo aika vanhaa puuta se aluslaudoitus. Pitäiskö vaihtaa tuoreempaan?
No niin. On se kyllä jo aika vanhaa puuta se aluslaudoitus. Pitäiskö vaihtaa tuoreempaan?
-keinovaginamies-Vain jos tarvetta, uuden vaihto voi tulla kalliiksi.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Vain jos tarvetta, uuden vaihto voi tulla kalliiksi.
Sanopa muuta. Se on kuule pihin miehen harkittava nämä hommat tarkasti.
Lähden tästä jatkamaan nakuttelua, jospa turpoaisi takaisin.
-keinovaginamies-Jees. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Älä vasaroi liian kovasti
Kyllähän se on tieteellisesti VTT:llä tutkittu, että tavara turpoaa kostumisesta. Paitti se yksi tavara, se turpoaa ja kostuu aina yhtäaikaisesti.
Juttu on ollunnansa niin, että olet vedellyt kuivan kelin kumeilla, vaikka olisi pitänyt käyttää märän kelin kumeja. Sillon käy just noin, tulee sanomista.- Anonyymi
Täytyy alkaa puutarhaletkulla kostuttaa sitä altapäin, jotta päällyshuopa pingottuu taas pinkeäksi.
Nyt se on vähän niin kuin reilusti liian iso kumi :)
Täytyy alkaa puutarhaletkulla kostuttaa sitä altapäin, jotta päällyshuopa pingottuu taas pinkeäksi.
Nyt se on vähän niin kuin reilusti liian iso kumi :)
-keinovaginamies-Tää KVM hiton hyvä aloitus, todella taitavasti veistelit, lisää samaa kun kerkiät 👍
- Anonyymi
No ei ollu kyllä yhtää hauska juttu.
- Anonyymi
Ai, sun keinovagina on tehty raakalaudasta ja kattohuovasta. Olet sananmukaisesti tee-se-itse-mies.
- Anonyymi
Kyllä tavara sen verran pitää tuntea että erottaa raakalaudan ponttilaudasta.
Muuten ei kannata alkaa näihin hommiin ollenkaan.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Tämmöset on jotenkin tekonaurua ja oksettavaa mielistelyä.
- Anonyymi
Ihan kuin puberteettiporukan hih hih hih alapääjutut kolmoiskierteellä. Hui IIK en ihan sanonut SITÄ sanaa siis sitä, miettikää.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017527509ig
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047