Kuhmoisten kunnan vuokrakiinteistöt Oyn toimitusjohtaja Peltonen kirjoittaa 1.8.2022 antamassaan osavuosikatsauksessa: "Tähdellisiä suurehkoja korjaustoimenpiteitä on suunnitteilla, kuten rivitalojen siirtyminen maalämpöön, joiden rahoittamiseen on käytettävä erillistä rahoitusta..."
Eikö täällä vast´ikään ole tehty miljoonasatsaus kaukolämpöön ja sattuneesta syystä jätetty Vuokrakiinteistöt Oyn rivitalot tämän verkon ulkopuolelle...!?
Mistä nyt on peräisin tämä innovaatio, että seuraavaksi investoidaankin maalämpöön?
Mitä ihmeen soopaa?
7
359
Vastaukset
- Anonyymi
Talot tulevat homehtumaan 10 vuodessa, kun siirtyvät maalämpöön. Asia on lähes varma. Siinä on niin vaikea remontti kyseessä, että harvoin sitä tehdään täsmälleen oikein.
- Anonyymi
En ole kyllä kuullut, että maalämmön takia taloja olisi homehtunut. Kyllä ne homehtuu laattaperustuksen ja tasakaton takia.
- Anonyymi
Velkaa näkyy jo nyt olevan yli 2 miljoonaa euroa. Onko sitä tarkoituskaan koskaan lyhentää ?
http://kuhmoinen.oncloudos.com/kokous/2022573-11-1.PDF- Anonyymi
Missä taseessa on tie 24 hallin lainat ? Ei sitä lainaa ole vielä maksettu pois.
- Anonyymi
Miksi ei Kuhmoisten Vuokrakiinteistöt Oyn rivitaloja ole alunperin liitetty kaukolämpöön?
- Anonyymi
Johtuu varmaankin siitä, että isännöitsijän puoliso saa toimeentulonsa öljypoltinten huollosta?
- Anonyymi
Nostaako Kuhmoisten kunta asuntojen ja toimitilojen vuokria tulevana syksynä vai jäävätkö kohoavat energia ym. kustannukset veronmaksajien maksettavaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164