Kuka vielä tankkaa Taivalkosken putiinin teboililla!
Komunistit, sanon minä!
Taivalkosken Teboil poikottiin
20
2067
Vastaukset
- Anonyymi
Minä käyn tankkaamassa ja muitankin ostoksia sieltä. Mukava henkilökunta ja polttoainekin laadukasta. Ei minua kiinnosta mitä Venäjä tekee niin kauan kun se ei vaikuta minun elämääni.
- Anonyymi
Juuri noin iltasanomien mukaan hallitus antanut teboilille 150000tuhatta tuki rahaa joten minäkin siirryn tankkaamaan teboilille näin tuen putinia niinkuin marinin hallitus
- Anonyymi
Onko siellä korvessa ihan huoltoasema eihän poroja tarvi tankata
- Anonyymi
Käyn aina teboililla myös taivalkoskella.
- Anonyymi
Tankkaan mielummin vaikka ABC. Minähän en sotaa rahota!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Ukraina, tuo Euroopan korruptiotunein maa jossa järjestelmällisesti sorretaan näitä sateenkaari-ihmisiä ja nyt yhtäkkiä ihmiset ovat niin Ukrainaa rakastavia ja kuinka Ukraina puolustaa koko Euroopan demokratiaa. Lampaita on näköjään helppo johdatella ja viihdyttää.
- Anonyymi
Venäjällä sateenkaari ihmisen saa tappaa ilman rangastusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä sateenkaari ihmisen saa tappaa ilman rangastusta.
Niin pitäisi suomessaki jos ei hoitoon voi mennä
- Anonyymi
Kävin eilen Teboililla tankkaamassa ja oli piha täynnä autoja. Hyvä että jotkut ihmiset ajattelevat omilla aivoillaan eikä niinkuin media käskee.
- Anonyymi
Minä olen kommunisti
- Anonyymi
Täällä yritetään värittää Teppoilia paremmaksi.
SLAVA UKRAINI!- Anonyymi
Sinulla varmaan pieni Ukrainan lippu Instassa tai twitterissä, niinkuin kunnon kansalaisella kuuluu ollakin.
Kunnia Venäjälle kun uskaltaa vähän kurittaa. Kohta ollaan yhtä suurta Amerikkaa koko maapallo.
- Anonyymi
Teboililla tankkaajat pitäisi kyyditä rajan taakse ihannemaahan…tai…jos ei sinne asti niin sitten ”saunan taakse”!
Vielä niitä komukoita on prrrrrrkl!- Anonyymi
Eli ennen sotaa oli ok tankata venäläisomisteisessa yrityksessä mutta sodan alettua ei ole enää ok. Aika jännää.
- Anonyymi
Tulee tankattua just sieltä missä matkahuoltokin on kun paketteja hakee. Ja muutenkin tarvista polttimoille sekä öljyille niin eipä saa kuin teboililta tällä kylällä! Asiakaspalvelu iso plussa!
- Anonyymi
Totta hitossa tankkaan😊 viimeiseen hengenvetoon asti
- Anonyymi
Aloin tankkaamaan just tb.llä. ihan median takia.
- Anonyymi
Höpö höpö. Teboililla tankkaan ja ihan sen vuoksi, että Taivalkoskella säilyy sekin huoltoasema. Maaseudulla yritysten säilyminen on elinehto.
- Anonyymi
Kasvain sanoi aivokasvain ja kasvoivain
- Anonyymi
Materot ainakin tankkaa siellä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337