Sinä joka rääkkäsit koiraasi kaksi erikertaa puoliltaöin koulun luona,nukuitko aamuyön hyvin.
äänet yössä
11
2936
Vastaukset
- Anonyymi
Leskenpolun koiran omistaja vois hoitaa koiraansa,joka yhtenään kuuluu haukkuvan
- Anonyymi
Koirat haukkuu, karavaani kulkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat haukkuu, karavaani kulkee
Se osui ja uppos vai ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se osui ja uppos vai ?
Kyllä :)
- Anonyymi
Missä leskenpolulla on koiria?
- Anonyymi
Monet koiraa pitävät ovat älliltään pidettäväänsä rotkoa alemmalla tasolla hengen-
lahjoiltaan ja kohtelevat eläintään petomaisen inhimillisesti, vikojaan säästämättä.
-Lieka kaulaan näille ihmiskuvatuksille.- Anonyymi
???
- Anonyymi
kummalliset äänety yösxxsä, joku suuri risti se bussiturma, muistan näin uutisissa, luoennolle lähtöä tekemässä näin uutisen, mutta niin...
Joku keksii sytyttää palamaan tuon ristin, kuin joku klanin merkki palava risti, kyrllmyä väreitä koko ajatelmasta, eikä sielläö taida olla Konevedellä ketään kkk dragonia joka edes hoitaisi homman :D- Anonyymi
No nyt on asiat kohallaan.Luennot painaa päälle,ja ristit palaa. Kyllä elämä 0n kovaa.
- Anonyymi
Ilmoitus eläinsuojeluun.
- Anonyymi
Vaikuttaa eläinrääkkäykseltä joka on inhottava rikos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244