Miksi Iltasanomat valehtelee Volvosta?

Anonyymi

13

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan ihan sinua ärsyttääkseen! 😆

• Anonyymi

No, Volvo silti edelleen suunnitellaan Ruotsissa vaikka onkin kiinalaisten omistama.

Ja muuten, Volvon rekka- ja bussituotantoa ei myyty Kiinaan, joten Volvo-rekat ovat edelleen ruotsalaisia. Vain Volvon henkilöautot ovat kiinalaisia.

• Anonyymi

Ruotsissa suunniteltu ja pääkonttori on Ruotsissa. Merkki on perinteinen ruotsalainen vaikka kiinalaisen sen omistaa. Onko tuolla jotain merkitystä avaajan mielestä.

• Anonyymi

Ostanhan minäkin Venäläisestä öljystä tehtyä Bensiiniä, eikä harmita ollenkaan! 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostanhan minäkin Venäläisestä öljystä tehtyä Bensiiniä, eikä harmita ollenkaan! 🤡

Minä ostan venäläisellä tekniikalla tehdystä ydinvoimalasta (loviisa 1/2) tehdyllä sähköllä sähköä omaan täys-sähkö autooni! Mitäs sähköauto Spedet tähän? 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ostan venäläisellä tekniikalla tehdystä ydinvoimalasta (loviisa 1/2) tehdyllä sähköllä sähköä omaan täys-sähkö autooni! Mitäs sähköauto Spedet tähän? 🤡

En tiedä muuta kuin että olet ihana poika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä yritän välttää kaikkea kiinalaista ja venäläistä. Ei kiinalaisia autoja eikä venäläistä sähköä.
        Sähkön alkuperän saa ostaja päättää ja sähköyhtiöltä saa vaikka aluperätodistuksen.
        "Sähkön alkuperätakuu on todistus siitä, että sähkö on tuotettu uusiutuvilla energialähteillä. Myyty sähkö voidaan alkuperätakuun avulla jäljittää aina tuotantolaitokseen asti"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä yritän välttää kaikkea kiinalaista ja venäläistä. Ei kiinalaisia autoja eikä venäläistä sähköä.
        Sähkön alkuperän saa ostaja päättää ja sähköyhtiöltä saa vaikka aluperätodistuksen.
        "Sähkön alkuperätakuu on todistus siitä, että sähkö on tuotettu uusiutuvilla energialähteillä. Myyty sähkö voidaan alkuperätakuun avulla jäljittää aina tuotantolaitokseen asti"

Miten se "Oikea" sähkö osaa tulla sun tupaan. Onko se eriväristä vai miten sen voi todentaa?
        Venäjältä ei ole sähköä tullut vähään aikaan.

• Anonyymi

Elät menneisyydessä ja valheessa. Volvo on nykyisin Kiinan armeijan vakoilulaite.

• Anonyymi

Eikö kiinalaiset osaa edes keulamerkkiä keksiä itse?

• Anonyymi

Ja minähän en Kiinasta mitään osta. Lähikaupan valkosipulitkin tulee näköjään sieltä l. en osta sitten niitäkään...

• Anonyymi

Onneton vitsinpoikanen, mutta näinhän se on. Mitä Kiinasta nyt ei tulisi ja mitä siellä ei tehtäisi. Tuppaa olemaan jo niin, että laatukin samaa tasoa kuin täällä. Ai nii, mutta eihä täällä enää tehdä mitään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneton vitsinpoikanen, mutta näinhän se on. Mitä Kiinasta nyt ei tulisi ja mitä siellä ei tehtäisi. Tuppaa olemaan jo niin, että laatukin samaa tasoa kuin täällä. Ai nii, mutta eihä täällä enää tehdä mitään...

Valkoihoinen maailma siirsi teollisen tuotantonsa ja ylivertaisen teknologisen osaamisensa Kiinaan. Nyt Lännen avulla rikastuttuaan Kiina kiittää ja uhkaa koko läntistä maailmaa tuholla. Se on perkeleestä ja todella vaarallista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2756
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1209
    Aihe