se ettei saa vakuutusta radalle eli sitten kaahataan kadulla ja aiheutetaan vahinkoa.Tai sitten vakuutus olisi radalla voimassa. Pohjolan vakuutukset ei ainakaan korvaa radalla sattuneita vahinkoja.Täytyy varmaan vaihtaa toiseen yhtiöön!
kumpi on vakuutusyhtiölle
11
977
Vastaukset
- ---------------
Ehkä jonkinlainen erillinen ratavakuutus olisi paikallaan?
- hoh
Kun ei ole ampumarataa, niin sitten ammuskellaan kadulla.
- haluan
tietää missä yhtiössä liikenne ja kasko korvaa radalla sattuneet vahingot?
- jarkko
haluan kirjoitti:
tietää missä yhtiössä liikenne ja kasko korvaa radalla sattuneet vahingot?
muistaakseni if korvaa vahingosta 80% loput maksat itse. siis harjoittelussa.
kilpailu ja ajanottaminen taitaa olla asia erikseen.
- vakuutuksesta
Olen eilen kysynyt tuon radalla tapahtuneen vahingon korvaamisesta.
Pohjolan vakuutus korvaa radalla tapahtuneen vahingon siinä tapauksessa jos kyseessä on "ajoharjoittelu" eikä OHJATTU kilpailutilanne.
Kannattaa ottaa asioista itse selvää eikä uskoa kuulopuheisiin.- annettiin
ymmärtää,on tilanne radalla mikä tahansa pohjola ei korvaa.Vakuutusyhtiön virkailija lukisen minulle vielä jostain paperista.
- mopo.nen
"Pohjolan vakuutus korvaa radalla tapahtuneen vahingon siinä tapauksessa jos kyseessä on "ajoharjoittelu" eikä OHJATTU kilpailutilanne. "
Tarkoitti varmaan että ohjattu ajoharjoittelu. Eli ei korvaa kilparadalla aiheutunutta vahinkoa lainkaan.
Kertoiko myös kenen pitää ohjata harjoittelua?
- kaatua
Kannattaa lähteä siitä ettei kaadu. Onko pakko vetää riskirajalle? Pikkasen vauhtia pois ja kokemuksen karttuessa lisää.
- mutta
jos joku muu klikkaa ulos,mitä sitten?
- halvempaa
nyt tosiaan aika miettia minne rahat laittaa!
Taidan tosiaan vaihtaa vakuutukset muualle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363807- 122576
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311546- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821262