Vieäköhän on vuodenkin päästä vielä tuossa pystyssä ,vai eikö vakuutusyhtiö korvannukkaa mitää...
Palanut kukkakauppa
22
1229
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla LähiTapiola sehän ei korvaa muutakin kepuille.
- Anonyymi
Mä oon Perussuomalainen ja mulla on vakuutukset LähiTapiolassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon Perussuomalainen ja mulla on vakuutukset LähiTapiolassa.
Kannattaa vaihtaa ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa ..
On mulla Fenniassakin yks vakuutus.
- Anonyymi
Vaparien pyörittämä puulaaki..
- Anonyymi
Uusi sukupolivi on perseenuolijoiden Geenistä tehty. Vaparien omistamassa järjestelmässä tehdään selväksi uralla nousemisen faktat. Nuole ja etene. tästä syytä kaikki on menossa huonoon suuntaan. Jos kaupassa oli savupiippu eikä nuohous kuittia löytynyt 1v sisältä nuolee penikka minkä ehtii saadakseen ylenmän palkkauokan.
Tuolla päntäneen suoralla odotti Yllätys. Vanhasta muistista pistin vakkariin 106kmh -3kmh ja SIIVIILIT vastaan koska satasen rajoitus on laskettu 80kmh.. ennen se alko vasta ennen päntänettä.. Saa Riemuita..
- Anonyymi
Aronkylässä yksi palanut tupa yhä pystyssä olisko 10 vuotta?
- Anonyymi
Ai se vannemannen tupa
- Anonyymi
Marin on kuuma nainen. Siitä voi syttyä vaikka tulipalo.
- Anonyymi
Laiha vosu hyi joku Kepu vois naida kun ne on tottuneet eläimiin.
- Anonyymi
Onhan sen elokuvateatterin vieressä olevan autiotalon annettu olla siinä rumentamassa keskustaa jo useamman vuosikymmenen, eli eiköhän yksi palanut rakennuskin saa seisoa rauhassa vähintään yhtä pitkään.
- Anonyymi
cannabis kukkaa pukkaa
- Anonyymi
Onko jollain sellainen vakuutus joka korvaa mistä sellaisen saa
- Anonyymi
Korvaa ei mitään
- Anonyymi
Alvarin peruna myynti se vaan mätänee pystyyn eikä kunta voi mitään ...
- Anonyymi
Karvian kunta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karvian kunta
Kauhajoen kunta koomajoki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhajoen kunta koomajoki...
Alvari on Karviasta ja kauhajoki on kaupunki.
- Anonyymi
Tässä tapauksessa pitäsi joku julkisivulautakunta puuttua niihin puoliksipalaneisiin ja muihin röttelöihin ,mutta mitä tekee lautakunta ei niin mitään nostaa kokous palkkiot ja pierasee päälle.
- Anonyymi
Onhan näitä Simosen kirstu tehdas ,Alvarin peruna , ja tietysti nuo puoliksi palaneet röttelöt .ja koskaan se kaasuasema aukee kun kekkulit oli siinäkin kämmimässä.
- Anonyymi
Sinne voitaas perustaa Mylliksen kirkko.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 981410
- 1311391
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947