Seuraava tilanne: Kaveri palauttaa pallon korkealla kaarella ja alakierteellä vastatuuleen ja pallo tipahtaa aivan verkon tuntumaan puolelleni ja palautuu sitten ilman minun mailani kosketusta takaisin ja jää sinne. Onko piste minun? Pitääkö pallon palautua vain ja ainostaan mailan avulla?
Sääntökirjanikkarit
2
303
Vastaukset
- jeppe
Häviät pisteen pallo on niinsanotusti kuollut kun se on pompannut kaksikertaa ilman sun mailan kosketusta mutta saat lyödä pallo vastustajan puolelta kunhan pallo on pompannut sun puelella ensimäiseksi mutta et myöskään saa koskettaa verkkoa
- raksu
Tuohon ei tarvita edes vastatuulta. Oon nähny tuollaisen tapahtuman jopa sisäkentillä. Ja itse lyönyt parikin kertaa vastaavan ja pari kertaa ollut se toinen, joka tuota komeaa lyöntiä on joutunu ihailemaan...
Mut vastaushan oli jo tossa edellisessä viestissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358