Abba Jumala YHWH, Herra Jeesus Kristus nasaretilainen, Pyhähenki, alkoi illalla puhua minulle näiden sanojen eri merkityksistä. Kuinka niiden sanojen avulla uskovia estetään kasvamasta uskossa ja sidontaan kiinni muotojumalanpalveluun.
Herra Jeesus Kristus nasaretilainen asettaa kaiken kohdalleen lopunaikojen läheetyessä. Sellaiseksi kuin hän on niiden alkujaan tahtonut olevan.
Koska olet viimeksi käynnyt uskovien kokouksessa vai käytkö uskovien musiikki tilaisuudessa joka uskovien esiintyminen tai tilaisuus.
Uskovien tilaisuus, kokous, kokoontuminen, esiintyminen. Mistä Raamattu kertoo?
ps. Asia aukaistiin minulle hiukan, jäin miettimään...
1.) Minkälainen tilaisuus on maallinen kokous esim firmassa tai järjestössä?
2.) Tai minkälainen tilaisuus on kokoontuminen, kun joku porukka lähtee vaikka yhdessä kävelylle ja kokoontuu ensin sovitussa paikassa.
Rukoillaan että totuus vapauttaa kaikki hengellisesti vangitut ja että totuus voittaa, nimessä Adonai Jeshua HaMashiach HaNosti Herra Jeesus Kristus nasaretilainen.
Uskovien tilaisuus, kokous, kokoontuminen, esiintyminen (sanojen erot)
2
96
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdessä Turun tuomiokirkon tilaisuudessa tanssivat hautojen päällä jotain maallista nykytanssia
- Anonyymi
Omassa Seurakunnassa on "kokoukset" ihmisten esille tuomista ja esillä oloa!
Herra on taka-alalla jos sielläkään!
"Kaikki" saarnat ovat sielullista, itsensä hyväksi, vahvaksi, 'terveeksi', menestyneeksi tekemistä, eli kehoitetaaan, tekemään jotain jossa itse on, 'olen' pää-osassa ja tulen paremmaksi.
Herran VANHA tie on kivinen ja 'mutkainen', itkua ja parkua, yksin oloa ja, kurjuuden leipää ja hädän vettä,
SE on Herran tie.
Jeesus kulki tämän tien ja vanha Paavali.
Tosin Herralla on toinen juttu, mutta pää idea on:
ENSIKSI RISTI ja sitten kruunu.
Nyt on tämäKIN mennyt pää-laelleen, eli väärinpäin, Kruuna ja sitten vielä isompi kruunu.
Ihmis kunniaa etsitää, mutta ei Jumalan.
nosama se.
ja sitten lisää kahvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856