Kyllä on niin kiero akka tämä Marin ja ihteesä täynnä oleva , hokee vain minä ajattelen Ukrainaa ja Ukrainan kansaa sydämeni on siellä ja maailma uskoo .Marin peittää omat töppäilynsä ja huumeviestit jos on käyttänyt niin rokotiilin kynneeliin. Älkää vain minua syyttäjä olen puhdas en piletä en tee väärin. Voi voi miten naurettava ämmä ja ihmiset uskoo. On meillä hyvä pääministeri .herätkää ihmiset näkemään mikä tämä Sanna Marin on
Hyi hyi sanna
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
Isossa kirjassa todetaan: kansasi ruhtinasta älä kiroa.
- Anonyymi
Kyseesä ei ole kansan ruhtinas, vaan veronmakasajien rahoilla toimiva kansan palvelija eli piikatyttönen. Kritiikki on IHAN eri asia kuin kiroaminen.
Vai sanotteko te aamenen hänen perverrsio-pähdesekoilulle? Mitän Jumala siitä?- Anonyymi
Piikatyttönen. Aika hyvä,eipäs tullu ekana mieleen. Piiat tekee niinkuin isäntä käskee.
- Anonyymi
Niin no, jos se on wicca?, joka seisoi vapaamuurarillisessa asetelmassa 2019 joulukuussa yhdessä neljän muun ministerinaisen kanssa Säätytalon keskiportaikossa niin tuota eipä sitä tarvi ihmetellä, että koksu maistuu ja viina virtaa ja Zelenski nuuskaa myös sieraimeensa Kolumbian pesuainetalkkikoka paskaa, ja suomalaiset aseet Ukrainassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269