Parempaa håmottelua ja väkivaltaa täällä thaimaassa 24/7

Anonyymi

Suomessakin punavihervasureiden tasa-arvo, väkivalta ja håmottelu ovat parempia kuin persujen. Persujen puheet ovat paskapuheita, kun taas punavihervasureiden ovat...

Alla hyvä kirjoitus aiheesta:

"Pallomaha Tuksu Alatoopi-Einarilla taitaa olla tavallista vahvempi jauhotus päällä.
Tulee taas niin sekavaa tekstiä että ei mitään tolkkua, vai mitä mieltä on mielikuvitusystävänsä senssu?

Nyt ei ollut puhe Thaimaan kunkinkaan kesäpaikasta, eikä edes Suomen presidentin. Kuinka paha täytyy dysleksian tai jauhotuksen tason olla, ettei tätä ymmärrä?

"Kuvaa ei saisi olla olemassa" -toteaa kumikuksakeisari, siinä kaikki. Kuva kuitenkin on olemassa, vai vänkääkö tämä korkeasti koulutettu ja sivistynyt (jne.) läskipää tässäkin asiassa viimeiseen asti vastaan, kuten tapansa on.

Suomen pääministerin Kesärannan virallista videopalaverihuonetta on kuitenkin käytetty lesbokuvien rekvisiittana, aivan varmasti on. Kyse ei siis ole mistään yksityisasunnosta tai yksityisasiasta. Kyse on siitä mitä on tehty, kuka on tehnyt ja miksi on tehty? Kyse on Suomen pääministeri-instituutiosta!

Huan hanuristin mielikuvitusystävä se vasta mielenrauhaltaan, mielenterveydeltään ja muutoinkin aikamoinen sensei onkin. NumBalli voinee vakuuttaa puolestaan, että HÄN ei ole ikinä arvostellut kenenkään ulkonäköä, ei ikinä lumputellut (jne.), eikä håmåtellut ketään, saati sitten väkivallalla uhkaillut."

4

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ps. Yhtään en epäile että Senssu, NumBall ja Puppe olisivat yksi ja sama henkilö.

• Mutta kun minä otan Saaripasasen homosihteeri- persoonan kuvatoiveet huomioon, niin kaikki rakkaat saavat oikeuden mennä hakattavaksi Chiang Maihin rahatukun kera!

Saaripasanen pariinkiin kertaan mainitsi Hiekkaharjussa tenutessaan että "Jumala armahtaa, minä en". Nythän on ulkoistanut nuo väkivaltafantasiat sihteeripersoonalleen.

Harmi vaan että peukalon kynsivalleja tuijottava kellohamepoika ei ole kovinkaan uskottava katutaistelija.

• Anonyymi

No koska kuvaa pukkaa puolihomouusavuton?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No koska kuvaa pukkaa puolihomouusavuton?

Kuvaa mistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2214
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1740
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1425
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      108
      1247
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1219
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe