Moikka! Oon 13 vuotias, jolla alkanut heilua kaksi etuhammasta.. Mulla ei oo tietääkseni käynyt mitään, ikenistä vuotaa verta niitä harjatessa. Alotin harjaamaan hampaita aamuin illoin, ja puhdistan hampaiden välit säännöllisesti. Mulla on hirvee hammaslääkäri pelko..
rautahammas heiluu
3
123
Vastaukset
- Anonyymi
älä ota kaikilta kokoaika turpiin nii ei käy noin :D
- Anonyymi
Minulla on vain yksi manttelikoukku purukalustosta jäljellä, mutta se on helppo harjata, kun sillä ei ole vieruskavereita riesanaan. Sitäpaitsi se vielä pönöttää itsevaltiaasti paikallaan varsin tanakasti. T. Vaari 89v.
- Anonyymi
Pelko
Toivottavasti asia korjaantuu
Lastenhoitaja kysyy päivähoito,mitä äiti tekee?
Vastannut äiti tekee suursiivousta, pesee seiniä jne, taisi olla Tiedossa tällä kysyjällä, Laukkasen linjasto seinät ylimenot syöttö, vammat puhelin tulee vieläkin tässä Nivalan kirkon tappo linjastolle väärin hampaisiin,joko Nivala Pyhäjärvi on lasten ja aikuisten käsilaukku kirkko siirrot Poliisi ja kiinteistö myynti papit tehty, Nivalan kirkko Annikki ehtoolliselle, hammaslääkäri on kampaajan ja poliisin äiti,kuulustelu hammskolinat,pappi jo räkii uikossa.
Mitenkähän Jenni pappi voi
Annikin siskon pyörä, kädilaukku siirto,kun Nivala päätti ottaa kuulustelu kolikot tuo alttarin eteen,lähti käsilsukku5 siirtoon Eri ovelle.
Vino vainoo syöttö sanana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738